به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو در پایان مرحله رفت دور گروهی لیگ قهرمانان با یک برد و دو تساوی، پشت سر فاینورد، دوم شد. تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه در آخرین بازی دور رفت و در خانه سلتیک با تساوی متوقف شد و امشب در اولین بازی دور برگشت برابر همین تیم در خانه به میدان می‌رود.

1950767

ماریو هرموسو در مورد سلتیک گفت: «از قبل می دانیم که لیگ قهرمانان و مرحله گروهی چه قدر پرفشار است و آنها بسیار هجومی و باانگیزه هستند. تصادفی نیست که سلتیک در دور گروهی حضور دارد. ما در خانه آنها دچار زحمت شدیم، اما با میل بالا و ذهنیتی که داریم و با کمک هواداران، برای سه امتیاز می رویم.»

1950768

هرموسو انگیزه اتلتیکو در لیگ قهرمانان را بسیار بالا عنوان کرد: «لیگ قهرمانان یک رقابت بزرگ است که ما سال هاست برای فتح آن انگیزه بالایی داریم. همه بازیکنان اتلتیکو از این بابت حس مسئولیت می کنند. ستاره های بزرگی در تاریخ اتلتیکو بوده اند و ما در سال های اخیر دو بار به فینال نیز رسیدیم. حالا نوبت نسل جدید است تا تاریخ را از نو بنویسد. مردم باید بدانند که ما می توانیم تا مراحل بالای جام برویم و برای قهرمانی مبارزه کنیم. فصل قبل ناامیدکننده بودیم ولی درس های لازم را گرفتیم. ما مرحله به مرحله پیش خواهیم رفت و باید حق اتلتیکو در این جام را بگیریم.»