به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو روبروی پاری سن ژرمن قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 از سر راهش بردارد. 

آنها ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند، اما تنها سه دقیقه با ضربه برگردان زیبای لیائو توانستند بازی را به تساوی بکشند و این اولیویه ژیرو بود که گل پیروزی تیمش را وارد دروازه حریف کرد و سه امتیاز ارزشمند این بازی مهم را برای آنها به ارمغان آورد. 

این پیروزی با توجه به نتایج ضعیف میلان در چند هفته اخیر و خصوصا در لیگ قهرمانان ارزش و اهمیت بسیار زیادی برای این تیم داشت و به آنها کمک کرد که همچنان به صعود به مرحله یک هشتم این رقابت‌ها امیدوار بمانند. 

1951178

لیائو که ستاره تیمش در این بازی بود و توانست جایزه بهترین بازیکن زمین از سوی یوفا را هم از آن خود کند، پس از پایان این دیدار به مدیاست گفت: «انتقادها به من انگیزه بسیار زیادی می‌دهد. من حرفم را در زمین می‌زنم و سعی می‌کنم به تیمم کمک کنم. 

امروز همه تیم باید تحسین شوند. ما به همه نشان دادیم چه کسی هستیم. هیچ کلامی وجود ندارد. من به تیمم و کار باورنکردنی‌ای که انجام داد افتخار می‌کنم. ما می‌دانستیم که این بازی می‌تواند همه چیز را تغییر دهد و این پیروزی از هر چیزی مهم‎‌تر بود. خیلی خوشحال هستیم. این پیروزی به ما اعتمادبه‌نفس داد.»