به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در طول چند سال اخیر همیشه به استفاده از وسایل و زیورآلات گرانقیمت از جمله ساعت و انگشترهای خاص معروف بوده است. 

او از زمان پیوستن به النصر و حضور در عربستان بیش از پیش در این زمینه مورد توجه قرار گرفته و استفاده از لباس‌های گرانقیمت توسط خودش و جورجینا رودریگز، همسرش، توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است. 

1951207

حالا تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد مؤسس شرکت Jacob & Co ساعتی را به این بازیکن هدیه کرده که قیمت آن در حدود یک میلیون و سیصد هزار دلار تخمین زده شده است. رییس این شرکت شخصا این هدیه را به او تحویل داد و آن را به دست رونالدو بست. 

1951208

این دو نفر پس از آن صحبت کوتاهی با هم داشتند و سپس با یکدیگر دست دادند و عکسی به یادگار گرفتند و نکته جالبی که از چشمان تیزبین هواداران این ستاره النصر دور نماند این بود که او پیراهنی هم از برند جیوانچی به تن داشت که 2080 دلار قیمت آن است.

رونالدو پیش از این در ماه ژانویه سال گذشته میلادی هم ساعتی به ارزش تقریبی 800 هزار دلار به دلیل کمکی که به گردش مالی عربستان کرده بود دریافت کرد و به نظر می‌رسد که کلکسیون او در حال تکمیل شدن است.