به گزارش "ورزش سه"، فهرست تیم ملی آلمان برای وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر از سوی ناگلزمان منتشر شد و نام نویر در بین بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم دیده نمی‌شد. 

این ستاره آلمانی پس از مدت‌های طولانی دوری از میادین بالاخره شرایط حضور در ترکیب بایرن مونیخ را به دست آورد و در چند هفته اخیر در دروازه این تیم در بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان به میدان رفته است. 

بسیاری از هواداران این تیم انتظار داشتند که او پس از این دوری نزدیک به یک ساله بار دیگر به اردوی تیم ملی کشورش هم دعوت شود تا آلمان را در دیدارهای دوستانه برابر ترکیه و اتریش همراهی کند اما این اتفاق رخ نداد و ناگلزمان تصمیم گرفت همچنان او را به تیم ملی آلمان دعوت نکند. 

1951640

سرمربی جوان این تیم در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال این کشور درباره تصمیمش در این باره اظهار داشت: «همه ما امیدوار هستیم که او بتواند تا وقفه دیدارهای ملی بعدی عملکرد بهتری ارائه کند و به ثبات خوبی در ترکیب بایرن مونیخ برسد و در آن زمان شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. 

من رابطه بسیار خوبی در طول چند ماه اخیر با مانوئل (نویر) داشته‌ام. او من را در جریان قدم به قدم پیشرفتش قرار داد. ما مکالمه بسیار خوبی داشتیم که در طول آن او برای من توضیح داد که چه احساسی دارد و من هم نظراتم را به صورت کامل با او در میان گذاشتم.»