به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در هفته های اخیر دو دیدار سنگین برابر لیورپول در لیگ برتر و جام حذفی انگلیس برگزار کرده و همچنین برابر اتلتیکومادرید نیز در دو مسابقه پرفشار و حساس در لیگ قهرمانان به میدان رفته است. پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی مدعی شد 71 جلسه درمانی در این مدت برای بازیکنان این تیم برگزار شده و شرایط خاصی بر اردوی سیتیزن ها حاکم بوده است.

پپ گواردیولا گفت: "پخش پزشکی و فیزیوتراپ های سیتی در حد فاصل بین دیدار رفت برابر اتلتیکو مادرید و بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل لیورپول 71 جلسه درمانی برای بازیکنان تیم انجام دادند و پزشک تیم این موضوع را به من اطلاع داد. بخش پزشکی تیم پیش من آمده و در این رابطه توضیح داد، زیرا شرایط در این مدت واقعا عجیب و غیرعادی بود. این جلسات در هتل و بعد از دیدار رفت مقابل اتلتیکو مادرید، صبح و قبل از تمرین یا بعد از تمرین، روز بازی با لیورپول در نیمه نهایی جام حذفی انجام شد. فقط یک یا دو نفر درگیر این ماجرا نبودند و بازیکنان زیادی توسط کادر پزشکی درمان شدند.

اما دیگر برنامه مسابقات همین است و کاری نمی توان انجام داد. برای بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی با لیورپول، ما شش میز ماساژ در زمین تمرینی و کمپ میلوال در کنار زمین برای بازیکنان داشتیم و بازیکنان تحت مداوا تمرین آنهایی را که در مادرید برابر اتلتیکو به میدان نرفتند را تماشا می کردند."