به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال قطر که در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 با تیم‌های هند، کویت و افغانستان هم‌گروه است، این روزها تمرینات خود را در کمپ آسپایر زیر نظر کارلوس کی‌روش دنبال می‌کند تا برای دو مسابقه پیش روی خود آماده شود.

شاگردان کارلوس کی‌روش در روز شانزدهم نوامبر جاری در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه با افغانستان روبرو خواهد شد و سپس در تاریخ بیست و یکم در ورزشگاه کالینگا با هند دیدار خواهد کرد.

دیدار با افغانستان اولین بازی رسمی کارلوس کی‌روش با تیم ملی قطر خواهد بود و او در حال حاضر بیشترین تعداد بازیکن ممکن را به اردوی فعلی تیمش فراخوانده و با جدیت برنامه‌های آماده‌سازی خود را دنبال می‌کند تا در نهایت با انتخاب بهترین بازیکنان و با بهترین شرایط وارد مسابقات شود.

در لیست نهایی تیم ملی قطر 26 بازیکن حضور دارند که اسامی آنها به شرح زیر است:

دروازه‌بان: مشعل برشم (السد)، صلاح زکریا (الدحیل)، فهد یونس (الریان) و یوسف حسن (الغرافه).

مدافعان: طارق سلمان، بوعلم خوخی، پدرو میگل (السد)، یوسف ایمن (الدحیل)، همام الامین (الغرافه)، بسام الراوی (الریان)، لوکاس مندز و حازم احمد (الوکره).

هافبک‌ها: احمد فتحی، عبدالله المعرفی، جاسم جابر (العربی)، کریم بوضیاف (الدحیل)، حسن الهیدوس، محمد وعد و مصطفی مشعل (السد).

مهاجمان: احمد علا (الغرافه)، اکرم عفیف، یوسف عبدالرزاق (السد)، معز علی، محمد مونتاری (الدحیل)، احمد الراوی و تمیم منصور (الریان).