به گزارش "ورزش سه"، اورتون در حال ساخت ورزشگاهی در منطقه بارملی مور داک است و حالا سازه اصلی آن شکل گرفته و تصاویر جذابی از آن منتشر شده است.

شورای شهر لیورپول در سال 2020 با ساخت این ورزشگاه موافقت و مجوز ساخت آن را صادر کرد و اورتون از سال 2021 روند ساختن این ورزشگاه بزرگ و تماشایی را آغاز کرد که قرار است با میزبانی از 53 هزار نفر به ششمین ورزشگاه بزرگ لیگ برتر تبدیل شود. 

1952426

با این حال، بازیکنان این تیم حداقل تا پایان فصل جاری باید مسابقات‌شان را در ورزشگاه قدیمی گودیسون پارک برگزار کنند و مدیران این باشگاه امیدوار هستند که ورزشگاه جدید برای بهره‌برداری در فصل 25-2024 آماده شود.

در تصاویر منتشر شده در سایت رسمی باشگاه اورتون مشخص است که حتی کار اولین ردیف صندلی‌ها هم به پایان رسیده اما روند ساخت و ساز همچنان در طی چند ماه پیش رو ادامه خواهد داشت. 

1952428

بخشی از این ورزشگاه برای میزبانی از 13 هزار هوادار اورتون به صورت خاص طراحی شده و هدف آن این است که هواداران احساس کنند بیشترین نزدیکی ممکن را به زمین و با بازیکنان دارند و حتی بسیاری آن را با دیوار زرد معروف دورتموند در سیگنال ایدونا پارک مقایسه کرده‌اند.