به گزارش "ورزش سه"، پدری از سال 2020 به بارسلونا پیوسته و در این مدت بیش از یک سال را دور از میادین بوده است. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، پدری 378 روز را به دلیل مصدومیت و بیماری از دست داده و نتوانسته برای بارسا بازی کند.

پدری 68 بازی بارسا را از دست داده که یک مقطع به دلیل کرونا، یک مقطع به خاطر گرفتگی عضلانی و پنج بار نیز به دلیل پارگی عضله بوده است.

1944017

بارسلونا شنبه گذشته در زمین سوسیداد به میدان رفت و به پدری هم بازی رسید. او فردا شب برابر آلاوس احتمالا در ترکیب ثابت بارسا به میدان می‌رود.

همان‌طور که غیبت فرانکی دی‌یونگ به بارسا ضربه زده و آمار بردهای تیم در غیاب ستاره هلندی افت کرده، غیبت پدری نیز تاثیرگذار بوده است. 

نتیجه یک بررسی نشان می‌دهد که بارسا در بازی‌هایی که پدری را در اختیار داشته، آمار 68.4 درصد برد را ثبت کرده، ولی در غیاب او این رقم به 57.1 درصد افت کرده است. 

1834217

فصل گذشته تا زمانی که پدری مصدوم نشده بود، آمار شکست‌های بارسا تنها 14.3 درصد بود، ولی در غیاب او بارسا 33.3 درصد بازی‌هایش را واگذار کرد. وقتی پدری برای بارسا بازی می‌کند، آمار گلزنی تیم 2.03 در هر بازی است و 0.7 گل در هر بازی نیز دریافت کرده، اما در غیاب او آمار گلزنی به 1.67 کاهش می‌یابد و آمار دریافت گل به 1.06 درصد افزاش پیدا می‌کند.

می‌توان گفت پدری برای بارسا یک نعمت است و مصدومیت‌های او همواره اثر منفی خود را روی نتایج بارسا گذاشته است.