به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در مونتجوئیک و از هفته 13 لالیگا میزبان دپورتیوو آلاوس است. شرایط بارسا پس از شکست از شاختار که دومین باخت تیم در سه بازی اخیر بود، چندان مطلوب نیست و انتقادها از ژاوی قوت گرفته‌اند.

1952490

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت: «با اشتیاق و میل به نمایشی مطلوب وارد زمین خواهیم شد. نظم تیمی ما باید بهتر شود و باید باشخصیت بازی کنیم.»

از بازی فردا چه انتظاری دارید؟ «همان‌طور که همیشه گفته‌ام، باید خوب بازی کنیم، برتر از رقیب باشیم و بر بازی مسلط شویم. هر چیزی که تا به حال و در این دو سال روی آن کار کرده‌ایم. در فصل جاری نتوانسته‌ایم چندان خوب و ایده‌آل کار کنیم.»

تغییر تاکتیکی مثل اضافه شدن هافبک چهارم: «من فکر می‌کنم زمان آن رسیده که چیزهایی را تغییر دهیم یا به دنبال جایگزین باشیم. زمان واکنش مربی فرا رسیده است. ما باید بازی موقعیتی را به عنوان یک مفهوم کلی بازیابی کنیم.»

1951401

مشکل ذهنی بازیکنان: «من فکر می‌کنم بلوک ذهنی به این دلیل است که ما مثل قبل در زمین سازماندهی شده بازی نمی‌کنیم. به همین دلیل است که فکر می‌کنم این بیشتر یک مشکل فوتبالی است تا ذهنی. ما خیلی صحبت کرده‌ایم و جو رختکن بسیار سالم است.»

تنش در رختکن پس از شکست از شاختار: «ما در هامبورگ (محل برگزاری بازی با شاختار) خوب نبودیم و شکست خوردیم. اما فلسفه و نگرش ما هرگز شکست نمی‌خورد. این تیم همچنان می‌خواهد و می‌تواند عناوین مهمی کسب کند. گروه بسیار متحد و فضا نیز بسیار سالم است. ما به عنوان یک گروه و به عنوان یک خانواده در مسیر درستی هستیم.»

14 ملی پوش از بارسا در فیفا دی: «از قبل می‌دانستیم که بسیاری از فوتبالیست‌های ما به تیم‌های ملی خود خواهند رفت و این چیز جدیدی برای ما نیست. ما خوب تمرین کرده‌ایم و آنچه اخیرا اتفاق افتاده را تجزیه و تحلیل کرده‌ایم. ما باید حس خوب تیمی خود را بازیابی کنیم.»

صحبت با لاپورتا بعد از شکست: «ما بعد از هر بازی صحبت می‌کنیم. در خوش‌بینی و مثبت فکر کردم لاپورتا همیشه از من جلوتر است. او بسیار آرام است و نهایت اعتماد را به تیم دارد. او به من گفت آرام باش و به کار خودت ادامه بده.»

وضعیت پدری و دی یونگ: «فرانکی برای بازی با رایو آماده خواهد بود. پدری هم 100 برای بازی فردا آماده است.»

1950280

منتقدان: «در تمام زندگی ورزشی‌ام از من انتقاد شده و به آن عادت کرده‌ام. بعد از سال‌ها حضور در فوتبال، تقریباً به انتقاد عادت می‌کنید. اینجا بارساست و باید انتقادات را بپذیرید. ما دو بازی بد داشته‌ایم و باید صادق باشیم. ما خوب نبودیم و انتقادات طبیعی است. من قبلا در بارسا انتقادات بدتر از این را تجربه کردم.»

سختگیری به بازیکنان: «من مربی سختگیری نیستم. اگر لازم باشد فریاد می‌زنم، اما اهل فریاد زدن نیستم. من طرفدار قانع کردن بازیکنان با ایده‌های خوب و درست هستم.»

افت لواندوفسکی: «تیم باید تلاش کند تا فوتبال بهتری بازی کند. هر بازیکنی باید در پست خودش وظایفش را انجام دهد و قطعا روبرت هم به زودی برای ما گل خواهد زد.»