به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام پس از شکست خانگی 1-4 هفته قبل برابر چلسی امروز به زمین ولورهمپتون آمده بود تا در صورت پیروزی، موقتا به صدر جدول لیگ برتر برگردد. باخت تاتنهام باعث شد تا سیتی جای این تیم را بگیرد.

1952555

ولورهمپتون که امسال چندان خوب کار نکرده در رده چهاردهم قرار داشت و با حمایت هوادارانش برای پیروزی وارد زمین شد هرچند تاتنهام بود که تنها سه دقیقه پس از شروع مسابقه گل زد.

1952556

روی یک همکاری تیمی عالی، پدرو پورو در سمت راست صاحب توپ شد و توپ زمینی خوبی را به درون محوطه جریمه فرستاد. برنان جانسون درون شش قدم hماده بود تا با یک ضربه دقیق خیلی زود تاتنهام را پیش بیندازد.

1952554

میزبان که این گل را باور نداشت، کار را هجومی تر دنبال کرد و تا پایان نیمه اول دو موقعیت خوب داشت که کُنیا و آیت نوری قدر hنها را ندانستند و در نهایت این نیمه با برتری 0-1 اسپرز تمام شد.

وولز نیمه دوم تیم برتر میدان بود و از چپ و راست روی دروازه تاتنهام توپ می ریخت ولی اعلب ضربات نهایی بی دقت بودند و در یکی دو موقعیت نیز خوش شانس بودند که تاتنهام روی ضد حملات به گل نرسید.

1952557

در یک ربع پایانی وولز دو موقعیت خوب توسط لمینا و کالادزیچ از دست داد. لمینا می توانست درون محوطه جریمه خودش شوت بزند ولی پاس داد و دیویس توپ را دور کرد. کالادزیچ هم دروازه را کج دید و ضربه سر او در موقعیتی عالی به بیرون رفت.

1952574

سرانجام حملات وولز نتیجه داد و این تیم در دقیقه 90 گل تساوی را توسط سارابیا زد. روی ارسال کُنیا به درون محوطه جریمه، سارابیا با یک کنترل عالی و سپس شوت سرضرب پای چپ، دروازه تاتنهام را باز کرد.

بازی در حال اتمام بود که وولوز به گل دوم رسید. یک ارسال از پابلو سارابیا و ضربه بغل پای لمینا گل دوم میزبان را به همراه داشت تا کامبک تکمیل شود.

در نهایت این بازی با برتری 2-1 ولوز خاتمه یافت و تاتنهام بازی برده را از دقیقه 90 به بعد از دست داد.

1952573