لوییس روبیالس به فایل های صوتی افشا شده از مکالماتش با جرارد پیکه واکنش نشان داد.

لوییس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز به حواشی پیش آمده در مورد رابطه و همکاری او با جرارد پیکه و شرکت این مدافع اسپانیایی، واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، یکی از جدیدترین فایل های صوتی افشا شده از مکالمات جرارد پیکه و لوییس روبیالس در مورد درخواست مدافع بارسلونا از رئیس فدراسیون اسپانیا برای دعوت به تیم المپیک اسپانیا و حضور در المپیک توکیو است. لوییس روبیالس این اتفاق را تایید کرد اما اظهار داشت که جرارد پیکه تنها بازیکنی نیست که از او چنین درخواستی داشته و در نهایت لوییس دلافوئنته، سرمربی تیم زیر 21 سال در این زمینه تصمیم گرفته است. لوییس روبیالس در واکنش به افشای این فایل صوتی گفت:

بازیکنان دیگری نیز بودند که چنین چیزی از من خواستند. او مدت ها پیش اعلام کرد که نمی خواهد به تیم ملی برگردد و من با لوییس دلافوئنته صحبت کردم تا بفهمم چه کسی با من تماس گرفته است. بعداً لوییس تصمیم بسیار متفاوتی گرفت. پیکه تنها بازیکنی نبود که چنین درخواستی از من داشت. ما تیم فوق العاده ای تحت هدایت مولینا داریم با حرفه ای هایی که با ابزارهایی که برای شان فراهم می کنیم کار می کنند. وظیفه ما تامین آن هاست. در نهایت به نتیجه رجوع می کنم، بهتر است با من تماس نگیرند چون کسی که با من تماس گرفت، به تیم ملی نرفته است.