به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ موفق شد امشب در یک بازی خانگی، در رقابت های بوندسلیگا، 4-2 هایدن هایم را شکست دهد و موقتا به صدر جدول بوندسلیگا برسد. توماس توخل در نشست خبری بعد از بازی از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.

پیروزی بلافاصله بعد از چمپیونزلیگ؟
"ما می‌دانستیم که بعد از یک هفته سخت، یک بازی اروپایی اواخر هفته و شروع زودهنگام امروز، فشار را احساس می‌کنیم. از نظر آمادگی ذهنی و بدنی آنقدر قوی نبودیم و تغییراتی در ترکیب ایجاد کردیم. ما هایدن هایم را می‌شناختیم. یکی از تیم هایی بود که بیشترین دوندگی را داشته است، در ضربات ایستگاهی منظم و قوی بودند - به همین دلیل است که من فقط از برد امروز خوشحالم."

رقابت برای قهرمانی در بوندسلیگا؟
"برای ما این مبارزه با خودمان و انتظاراتمان است. ما باید روی خودمان تمرکز کنیم و امتیازاتمان را بگیریم - هیچ چیز دیگری مهم نیست. ما می‌خواهیم برنده شویم، برنده شویم، برنده شویم و بر این طرز فکر بمانیم. این فصل هر اتفاقی شدنی است. اشتوتگارت خوب کار می کند، لایپزیش، لورکوزن، دورتموند هم همینطور و لیگ بسیار رقابتی است."

1952751

بازگشت رافائل گوئریرو از مصدومیت؟
"او باهوش است، توپ را خوب حمل می کند، همیشه ایده دارد و در کاری که انجام می دهد بسیار دقیق است. اگر مصدوم نشود به ما کمک زیادی خواهد کرد. این یک بازگشت عالی برای او بود. ما کمی بازگشت او را عقب انداختیم. با توجه به جدی بودن مصدومیتش، بازگشت به این شکل و زدن یک گل مهم بسیار عالی است."