به گزارش "ورزش سه"، هری کین امروز در بازی بایرن مونیخ برابر هایدنهایم باز هم موفق به گلزنی شد و توانست دو گل اول تیمش را به ثمر برساند.

او با این‌ گل‌ها اختلافش را با سرهو گیراسی، مهاجم گلزن اشتوتگارت به دو گل رساند و جایگاهش را در صدر جدول بهترین گلزنان بوندسلیگا حفظ کرد.

1952835

پس از نمایش‌های عالی این بازیکن، بحثی مطرح شده که او می‌تواند رکورد گلزنی لواندوفسکی در بایرن مونیخ را بشکند. لوتار ماتئوس اسطوره بایرن، امروز گفت:«اگر کین با مصدومیت بزرگی مواجه نشود می‌تواند این رکورد را بشکند.»

پس از بازی این سوال از خود کین هم پرسیده شد و او جواب داد:«سوال خوبی است، احتمالاً در تمام فصل از من در مورد این موضوع سؤال می‌شود. اما هنوز راه زیادی در پیش است و باید ببینیم چه می‌شود.»

1952834

او سپس در مورد بازی امروز و واکنش بایرن به گل‌های حریف گفت:«پس از گل تساوی آنها واکنش بسیار خوبی نشان دادیم. من از بازی با این تیم لذت می‌برم. بدن من به فشارهای لیگ برتر عادت کرده است، اما هفته سختی را پشت سر گذاشتیم.»

این مهاجم انگلیسی که از زمان پیوستنش به بایرن هنوز خانه‌ای پیدا نکرده و به همراه خانواده‌اش در یک هتل زندگی می‌کنند، در این مورد گفت:«من هنوز به دنبال خانه هستم، امیدوارم تا تعطیلات زمستانی خانه‌ای پیدا کنم. در این مورد خوشبین هستیم.»