به گزارش "ورزش سه"، پدری مدت‌ها مصدوم بود ولی در دو بازی اخیر برای بارسا توانسته دقایقی به میدان برود. امروز و برابر آلاوس ولی نوبت این است تا پدری بار دیگر از ابتدا کار را شروع کند. از هفته دوم سابقه نداشته که پدری در ترکیب ثابت بارسا قرار بگیرد و سرانجام امروز این طلسم خواهد شکست.

1950280

در دورن غیبت پدری، لواندوفسکی توانسته پنج گل در لیگ برای بارسا بزند ولی این آمار خوبی برای ستاره لهستانی نیست و با وجود غیبت او برابر گرانادا و بیلبائو، بسیاری معتقدند اگر پدری مصدوم نمی شد، لوا آمار گلزنی بهتری را ثبت می کرد.

لوا قبل از جام جهانی 2022 برای بارسا در 19 بازی 18 گل زده بود و پس از آن آمار گلزنی او افت کرد که در آن مصدومیت پدری بی‌تاثیر نبود. در یک سال گذشته پدری و لوا تنها 14 بار از ابتدا کنار هم به میدان رفته‌اند و حاصل کار 10 برد برای بارسا و چهار تساوی بوده است.

1912905

در واقع بارسا با زوج پدری و لوا در زمین هرگز در یک سال گذشته نباخته است. در این مدت لوا هفت گل زده و چهار پاس گل داده و پدری نیز سه گل زده و یک پاس گل داده است.

در روزهای بحرانی بارسا و اوج انتقادات از ژاوی، او خوشبین به درخشش پدری و لواندوفسکی است تا با شرایط بهتری به فیفادی برسند.