به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، دیروز پس از دریافت کارت زرد در پیروزی 1-0 تیمش (گل دقیقه 59 لیندلوف) مقابل لوتون در لیگ برتر، یک بازی محروم خواهد شد. این سومین کارت زردی بود که به سرمربی هلندی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس داده شد و به همین دلیل او باید بازی یونایتد مقابل اورتون در روز یکشنبه 26 نوامبر را از روی سکوها تماشا کند.

تن‌هاخ در مورد یک تصمیم داور در اواخر بازی به داور اعتراض کرد و جریمه شد. سرمربی یونایتد همچنین در شکست مقابل تاتنهام و آرسنال در این فصل با کارت زرد جریمه شده بود.

1953099

به نظر می‌رسید تن‌هاخ بعد از بازی قبول کرده بود که در اعتراض به تصمیم داور مرتکب اشتباه شده است. او گفت: «لحظات خاصی هستند که باید تصمیمات سخت را بپذیرید، من هم باید این کار را بکنم.»

تن‌هاخ همچنین گفت که به دستیارانش ایمان دارد تا در غیبت او مقابل اورتون در گودیسون پارک پس از تعطیلات ملی، از عهده کار بر بیایند: «ما کادر مربیگری بسیار شایسته‌ای داریم و آن‌ها بدون مشکل در غیاب من، هدایت تیم را بر عهده خواهند گرفت.»

1953100

آنچه که تن‌هاخ را بیشتر نگران می‌کند، مصدومیت کریستین اریکسن (زانو) و راسموس هویلوند (پای راست) است. یونایتد منتظر آزمایشات نهایی روی هر دوی آن‌هاست تا میزان مصدومیت آن‌ها مشخص شود.

1953102

لازم به یادآوری است که یونایتد در حال حاضر کاسمیرو را نیز در اختیار ندارد و او تا پایان سال میلادی 2023 به میادین بر نمی‌گردد. غیبت اریکسن و هویلوند در بازی برابر اورتون نیز بدون شک برای یونایتد مشکل ساز خواهد شد.