به گزارش "ورزش سه"، میلان بیش از یک ماه است که در سری آ پیروز نشده و تاکنون 24 مصدومیت در این فصل متحمل شده است. میلان دیروز مقابل لچه با تساوی 2-2 متوقف شد در حالی که ابتدا با دو گل پیش افتاده بود.

استفانو پیولی با توجه به اینکه روسونری بیش از یک ماه است که در سری آ پیروز نشده، مورد انتقاد روزنامه‌های ورزشی ایتالیا قرار گرفته ولی در خود باشگاه روی این مربی اطمینان خاطر وجود دارد. آخرین بار در 7 اکتبر برابر جنوا در ورزشگاه ماراسی بود که تیم پیولی برنده از زمین خارج شد. برد سشنبه گذشته میلان مقابل پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان تنها پیروزی آن‌ها پس از تعطیلات اکتبر بود.

1953155

گاتزتا دلو اسپورت نوشته که میلان از ضربات کرنر مقابل پاری‌سن‌ژرمن و لچه گل ضربه خورد و برابر لچه و ناپولی با وجود اینکه ابتدا پیش افتاد، در نهایت گل‌های تساوی را دریافت کرد. در واقع مشکلات اصلی میلان روی ضربات ایستگاهی و عدم تمرکز بعد از پیش افتادن از حریف، هستند.

فشار روی پیولی در حال افزایش است، اما به گفته گاتزتا، سرمربی روسونری در خطر اخراج نیست. میلان در این فصل در 12 بازی سری آ 14 گل دریافت کرده، 7 بازی پیروز شده، 2 تساوی و 3 باخت را نیز تجربه کرده است.

مصدومیت‌ها نیز یکی از نگرانی‌های کادر فنی میلان است و طبق گزارش‌ها مدیران باشگاه این موضوع را بررسی خواهند کرد. طبق گزارش گاتزتا، 15 بازیکن در این فصل مشکلات جسمانی داشته‌اند و دیشب هم رافائل لیائو و داوید کالابریا برابر لچه مصدوم شدند. به طور کلی، میلان از ابتدای فصل 24 مصدومیت داشته است.