به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز در دیداری سخت موفق شد آلاوز را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد. در حالی‌که آنها با گل دقیقه یک حریف عقب افتاده‌ بودند، لواندوفسکی با دبل، تیمش را از شکست نجات داد و سه امتیاز را به ارمغان آورد.

1953381

پدری، هافبک آبی‌اناری‌ها، برای اولین بار پس از مصدومیتش در ترکیب قرار گرفت و توانست عملکرد خوبی را ثبت کند. او ‌پس از برد درباره احساساتش پس از بازگشت کامل به تیم سخن گفت.

«احساس خوبی بود که از اول در ترکیب قرار داشتم. کمک کردن به این باشگاه برای بردن بازی‌ها هیجان‌انگیز است. این حسی است که شما با بازی در بهترین باشگاه جهان دارید.

در نیمه اول در زمین راحت نبودم. من اغلب مالکیتم روی توپ را از دست می‌دادم. باید دوباره وارد جریان مسابقه شوم. در نیمه دوم وضعیت کمی بهتر شد.

1953382

ما پس از یک بازی دشوار و نتیجه تلخ در چمپیونزلیگ به اینجا آمدیم. باید به کارمان ادامه دهیم و در هر مسابقه سه امتیاز بگیریم. بازی پیچیده‌ای مقابل حریف بسیار سختی بود. برای کسب سه امتیاز خوشحالیم.

در نیمه اول فشار لازم را به حریف نیاوردیم و اعتمادبه‌نفس‌ نداشتیم. ژاوی در بین نیمه به ما گفت خونسرد باشید، گل‌ها از راه می‌رسند. این توصیه او کار کرد و خوشحالم که توانستیم بازی را ببریم.»

1953383