به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از مدت‌ها قبل شرایط دیویس را به صورت کامل زیر نظر دارد و امیدوار است که بتواند او را هرچه زودتر به خدمت بگیرد. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر از علاقه این بازیکن به پوشیدن پیراهن رئال خبر داده و مدعی شده بودند که مذاکرات با مدیر برنامه او آغاز شده و دو طرف در آستانه توافق نهایی برای انتقال او به رئال در تابستان 2024 هستند. 

این در حالی است که او همچنان تا یک سال پس از این تاریخ هم با بایرن قرارداد دارد و در صورتی که این باشگاه حاضر به فروش او نباشد، باید با ریسک از دست دادنش به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان روبه‌رو شود که بعید به نظر می‌رسد.

1951984

هاینر در گفت‌وگو با نشریه آلمانی Abendzeitung و در پاسخ به سوالی درباره علاقه رئال مادرید به جذب دیویس اظهار داشت: «این بازیکن تا ژوئن سال 2025 با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد دارد و ما می‌دانیم که او یکی از بهترین مدافعان کناری دنیا است.

البته که ما دوست داریم چنین ستاره بزرگی را در بایرن مونیخ حفظ کنیم و من امیدوارم که او هم تمایل داشته باشد که به حضورش در این باشگاه در سال‌های پیش رو ادامه دهد و در کنار ما بماند.»