به گزارش "ورزش سه"، اروگوئه قرار است این هفته در مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف آرژانتین برود و این کاپیتان تیم ملی اروگوئه اعتراف کرده است که توقف لیونل مسی غیرممکن خواهد بود با وجود اینکه ستاره اینترمیامی و آرژانتین نزدیک به یک ماه است که بازی رسمی انجام نداده است. اروگوئه در حال حاضر در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 کونکاکاف با 5 امتیاز کمتر از آرژانتین و بالاتر از ونزوئلا و برزیل با گلزنی در جایگاه دوم قرار دارد. تیم تحت رهبری مارسلو بیلسا در آخرین بازی خود در مقدماتی جام جهانی به پیروزی چشمگیری مقابل برزیل دست یافت.

1953879

والورده در یک مصاحبه قبل از بازی گفت که نمی‌داند چگونه مسی را مهار کند همانطور که هرگز نتوانسته بود این کار را انجام دهد وقتی هر دو در لالیگا در تیم‌های رقیب بازی می‌کردند: "من نمی‌دانم چگونه مسی را متوقف کنم، هرگز نتوانستم او را متوقف کنم. یکی از بهترین بازیکنان جهان است."

این هافبک همچنین به تمجید از سوارز که برای اولین بار پس از جام جهانی 2022 به تیم ملی دعوت شده است پرداخت و گفت: "از همان لحظه اول سوارز بود که ارزش‌ها و قوانین موفقیت در تیم ملی را به من داد. او یک بت برای اروگوئه است."

لاسلسته این هفته دو بازی مهم مقدماتی جام جهانی را برگزار خواهد کرد، این تیم ابتدا برای رویارویی با آرژانتین، تیم شکست ناپذیر گروه به این کشور سفر می‌کند، و بعد هم میزبان تیم ملی بولیوی خواهد بود و آنها به دنبال تقویت جایگاه دوم جدول رده بندی هستند.