به گزارش "ورزش سه"، پسران ورزشکاران مشهوری که به روش خود به دنیای ورزش راه می‌یابند هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود. مثل یک ضرب المثل معروف که می‌گوید سیب دور از درخت نمی‌افتد. یا پسر کو ندارد نشان از پدر. این‌ها می‌توانند چند ضرب المثل عامیانه یا طرز فکر دیگری اضافه کنند که به ما می‌گوید کودکان اغلب آن‌ها ژن‌های والدین خود را به ارث می‌برند و به همان کاری که مادر و پدرشان انجام می‌دادند ادامه می‌دهند. دنیای ورزش مملوء از نمونه‌هایی از این دست است.

ورزشکاران زیادی با نام‌های معروف هستند که در حال کسب مدال و جام هستند و نشریه مارکا اسپانیا لیستی از کسانی که هنوز این کار را انجام نداده‌اند، اما در آینده می‌توانند انجام دهند، منتشر کرده است‌.

آن‌ها در اکثر موارد هنوز در سال‌های یادگیری و اولیه خود هستند و باید در سال‌های آینده به موفقیت واقعی دست یابند. اما نمی‌توان این را نادیده گرفت که ژن قهرمانی در خون آن‌ها وجود دارد.

1953726

جیدن آغاسی (22 ساله)

پسر استفی گراف و آندره آغاسی قطعا ژن ورزشی قوی‌ای دارد، اما جیدن تنیس را انتخاب نکرد، بلکه بیسبال را به عنوان ورزشی تخصصی خود انتخاب کرد. او ابتدا در دبیرستان با این رشته آشنا شد و اکنون در کالج به آن ادامه می‌دهد.

1953727

چارلی وودز (14 سال)

او بازی گلف را با همراهی پدرش تایگر در تورنمنت‌ها شروع کرد و در حال حاضر به اندازه کافی خوب است که این دو نفر با هم در مسابقات نمایشی به رقابت بپردازند. او هنوز یک ورزشکار حرفه‌ای و بزرگ نیست اما پدرش انتظار دارد که از او سبقت بگیرد:ر"من از گفتن آن متنفرم، اما او قبلاً من را شکست داده است. چند هفته پیش مقابل او خوب بازی نکردم و او برای شکست دادن من مثل یک بمب بازی کرد."

1953728

برونی جیمز (19 ساله)

سال هاست که "کینگ لبرون" منتظر است شاهزاده‌اش به لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا بیاید و یک فصل با او در همان باشگاه بازی کند و سپس بازنشستگی خود را اعلام کند. برونی بر خلاف پدرش یک بازیکن گارد است، او در بین بازیکنان خوش آتیه بسکتبال آمریکا بود، اما مشکل بزرگی زمانی ایجاد شد که در ماه جولای امسال در تمرینات دچار حمله قلبی شد. پزشکان می‌گویند که او به‌طور کامل بهبود یافته و می‌تواند برای تیم کالج یو‌اس‌سی ترویانس بسکتبال بازی کند.

1953729

کریستیانو جونیور (13 ساله)

پسر کریستیانو رونالدو 13 ساله است و پیش از این در آکادمی باشگاه‌های رئال مادرید، یوونتوس و منچستریونایتد به پیروی از پدرش بازی کرده است. البته در حال حاضر او در النصر عربستان است و تمایل دارد در کنار پدر معروفش بازی کند. کریستیانو رونالدو 38 سال سن دارد، آیا می تواند 4-5 سال دیگر بازی کند؟

1953730

تیاگو مسی (12 ساله)

لیونل مسی فوتبال پسر بزرگش را برای مدت طولانی از عموم مردم پنهان می‌کرد، به طوری که آن‌ها حتی نمی‌دانستند تیاگو به اندازه پدرش استعداد دارد. این راز اما پس از ورود او به اینتر میامی فاش شد زیرا مسابقات آن‌جا پخش می‌شود و همه می‌توانند ببینند که آیا تیاگو راه لیونل را دنبال می‌کند یا خیر.

1953731

ژوائو مندس د آسیس موریرا (18 ساله)

او پسر کیست؟ رونالد د آسیس موریرا! رونالدینیو ژوائو قبل از انتقال به بارسلونا در تابستان گذشته، فوتبال را در کروزیرو برزیل آغاز کرد. رونالدینیو در سن 23 سالگی به نیوکمپ رفت، بنابراین شش سال از ژوائو بزرگ‌تر بود، باید دید او می‌تواند مانند پدرش در بارسا بدرخشد؟

1953732

لئو بورگ (20 ساله)

بیورن بورگ در 26 سالگی از تنیس بازنشسته شد و اولین قهرمانی از 11 عنوان گرند اسلم خود را در 18 سالگی به‌دست آورد. لئو به چنین دستاوردی نزدیک هم نیست، اما امسال اولین پیروزی خود را به‌دست آورد و از رتبه 509 به 356 در رده بندی ATP رسید.

1953733

برندن رایس (21 ساله)

جری رایس در دوران حرفه‌ای خود برنده سه سوپر بول شد و در سال 1988 بهترین بازیکن فصل سوپر بول بود. پسر او در جایگاه "دریافت کننده" بازی می‌کند، او در حال حاضر عضو تیم دانشگاه یو‌اس‌سی ترویانس است.

1951798

لئو و لنی فدرر، بومر فلپس

همچنین کودکان بسیار خردسالی نیز وجود دارند که نشانه‌هایی از حرکت در مسیر درخشان والدین خود را نشان می‌دهند. راجر فدرر قبلا لئو و لنی، دوقلوهای 9 ساله خود را در آکادمی رافائل نادال ثبت نام کرده و پسر بزرگ مایکل فلپس، اسطوره شنا، نیز در آن‌جا حضور دارد. با این حال بومر 7 ساله شنا را انتخاب نکرد، بلکه فوتبال را انتخاب کرده است؛ آن هم نه فوتبال آمریکایی، فوتبال واقعی!