به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق 48 ساله در تمام دوران بازی خود در منچستریونایتد حضور داشت و برنده همه جام های ممکن با این تیم شد. او در کنار بازیکنانی مانند دیوید بکام و گری نویل در کلاس معروف سال 92، به موقعیت افسانه‌ای زیر نظر سر الکس فرگوسن دست یافت. اسکولز 11 بار قهرمان لیگ برتر و دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

او با پوشیدن پیراهن یونایتد از صدها لحظه به یاد ماندنی لذت برد و اکنون تصویر مورد علاقه خود را از دوران حرفه ای خود فاش کرده است. اما، به طرز عجیبی، عکس مورد علاقه اش از روزی است که در آن چندان موفق نبوده است. او تصویری را در اینستاگرام خود از شکست در فینال جام حذفی 2005 مقابل آرسنال به اشتراک گذاشت که در آن پنالتی تعیین کننده را در استادیوم میلنیوم کاردیف از دست داد.

1954313

در این تصویر، او خیس شده از باران در انتهای خط، در کنار کاپیتان سابق روی کین ایستاده است. سپس کریستیانو رونالدو، وین رونی، رایان گیگز و ریو فردیناند قرار گرفتند تا ترکیب پر ستاره را تکمیل کنند. اسکولز عکس را با این شرح نوشته است: "عکس مورد علاقه من. تنها احمقی که پنالتی از دست داد بودم."

فینال جام حذفی در آن سال پس از تسلط یونایتد بر بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. اما پس از حیف شدن پنالتی توسط اسکولز، توپچی ها با نتیجه 5-4 در ضربات پنالتی پیروز شدند.