به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال ملاثانی توانست در یک تقابل حساس مقابل شهرداری آستارا با دو گل به پیروزی برسد. بازی در ابتدا با حملات یکپارچه استقلال ملاثانی شروع شد. میزبان برای زدن گل اول چندین‌ موقعیت را خلق کرد و ابولفضل عکاشه هم در چند حمله برای تیمش موقعیت‌سازی کرد.

در یک صحنه از بازی ضربه سر نامداری به تیرک دروازه برخورد کرد تا خطر بیش از پیش بر روی دروازه شهرداری آستارا احساس شود‌. نیمه دوم بازی هم با تعویض احمد جنادله بجای آنتیک شروع شد. در این نیمه در دقیقه ۴۸ آرش داجلیری گل اول را روی ارسال وحید نامداری با ضربه پا به ثمر رساند.

هادی امینی در نیمه دوم بازی موقعیت خوبی روی دروازه حریف خلق کرد که با مهار گلر حریف روبرو شد. همچنین ابولفضل عکاشه در دو تک به تک با گلر حریف موفق به گلزنی نشد.

1954636
1954637
1954638

بهترین بازیکن زمین را می‌توان عکاشه معرفی کرد که حملات استقلال را پی‌ریزی می‌کرد. در صحنه‌ای از این دیدار شوت سنگین امید صیدالی مُماس با تیرک دروازه آستارا به اوت رفت.

در نیمه دوم تیم هر کدام یک موقعیت پنالتی داشتند که امین مریوانی برای استقلال ملاثانی موفق شد ضربه را به تور دروازه برساند. اما ضربه پنالتی آستارایی‌ها توسط علی کردانی مهار شد تا بازی با نتیجه دو بر صفر به پایان برسد و استقلال خوزستان با ۱۴ امتیاز به رده دهم صعود ‌کند.