به گزارش "ورزش سه"، آخرین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 و همچنین مقدماتی جام ملت های آسیا 2027، امشب در زمین استادیوم دستگردی برگزار شد و بازیکنان آخرین نکات فنی را زیر نظر اعضای کادرفنی مرور کردند.

دقایق ابتدایی این جلسه تمرینی برای خبرنگاران باز بود و آنها گزارش‌های مختلفی را تهیه کردند. در زیر به خلاصه حواشی و اتفاقات این جلسه تمرینی می‌پردازیم:

* این دومین جلسه تمرینی ملی پوشان بود که در استادیوم دستگردی اکباتان برگزار می‌شد. تمرینی که برای آغاز یک راه طولانی جهت حضور در جام جهانی و جام ملت‌های بعدی است.

* تمرین با ورود دستیاران قلعه‌نویی آغاز شد. علی قربانعلی‌پور و آندرانیک تیموریان زودتر از همه وارد زمین تمرین شدند. حمید مطهری و خداداد عزیزی نیز در ادامه برای آغاز تمرین کارشان را شروع کردند.

* بازیکنان تیم ملی پس از ورود به زمین به شوخی با یکدیگر پرداختند. خداداد عزیزی به همراه سامان قدوس، شجاع خلیل‌زاده و علی کریمی به صحبت با یکدیگر می‌پرداختند.

* با اضافه شدن طارمی، جهانبخش و حاج‌صفی، آنها یکی از تصاویر خاطره‌انگیز خداداد عزیزی را تقلید کردند. تصویری که مربی تیم ملی طی زمان حضور در بوندس‌لیگا با علی دایی، توپی را بین سرهای خود نگه داشته و عکس یادگاری گرفتند. موضوعی که با شوخی و خنده بازیکنان تیم ملی و عزیزی همراه شد.

* پس از چند دقیقه، علی قربانعلی‌پور با به صدا درآوردن سوت، بازیکنان را به قسمت شمالی استادیوم دستگردی برد و ملی پوشان کارهای کششی انجام دادند. آنها سپس به لب خط آمدند و کارهای سرعتی را انجام دادند.

* در هنگام انجام این تمرین، بازیکنان قدیمی و پیشکسوت تیم ملی در یک سمت بودند.

* بازیکنان با کاورهای سفید و سرمه‌ای مشغول انجام تمرینات خود شدند که هر دو سمت، ترکیبی از بازیکنان قدیمی و جدید بود.

* پس از گذشت چند دقیقه و شروع آیتم‌های تمرینی، خبرنگاران جلسه تمرینی را ترک کردند.

* با وجود خروج خبرنگاران از محل تمرین، اما تماشاگران عادی توانستند به استادیوم راه پیدا کنند و تمرین را از نزدیک مشاهده کنند.