به گزارش "ورزش سه"، درخشش اندریک در ترکیب پالمیراس باعث شد که رئال مادرید خیلی زود برای جذب او اقدام کند و با امضای قراردادی این بازیکن را به خدمت بگیرد. 

این ستاره 17 ساله برزیلی در چند هفته اخیر بار دیگر به روزهای اوج برگشت و درخشش او به حدی بود که سرمربی تیم ملی کشورش را هم قانع کند که او را برای وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر به اردوی این تیم دعوت کند. 

اما نکته جالب اینجاست که او تیمی کامل متشکل از اعضای خاصی دارد که قرار است به او در مسیر بهتر شدن و پیشرفت و درخشش در رئال مادرید که قرار است در تابستان آینده به آن ملحق شود کمک کنند. 

1940070

این بازیکن همین حالا قراردادی را با آژانس ورزشی معروف راک نیشن که متعلق به جی زی، خواننده مشهور آمریکایی، است امضا کرده و همچنین قراردادش را با نایکی تمدید نکرد تا حالا نیو بالانس حامی مالی جدید او با قراردادی قابل توجه لقب بگیرد. 

تیم او متشکل از بیش از 10 نفر است که در این میان نقش آشپز مخصوص اندریک و همچنین فیزیوتراپیست او بسیار مهم و پررنگ است. همچنین آنالیزور تاکتیکی و بازاریاب حرفه‌ای هم از دیگر افرادی هستند که حضورشان در اطرافیان او توجه بسیاری را جلب کرده است.

به نظر می‌رسد که این بازیکن قصد دارد در نهایت آمادگی و حرفه‌ای‌گری راهی مادرید شود و نشان دهد که سن کمش دلیل بر این نیست که از ویژگی‌های لازم برای موفقیت در این تیم برخوردار نیست.