به گزارش "ورزش سه"، اندریک در چند هفته اخیر بار دیگر به دوران اوج برگشته و به ستاره اصلی پالمیراس تبدیل شده که گل‌های مهمی را برای این تیم به ثمر می‌رساند. 

این ستاره برزیلی توانست با نمایش خوبش سرمربی تیم ملی برزیل را متقاعد کند که او را برای وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر و مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 به اردوی تیم ملی این کشور دعوت کند تا او به یکی از بزرگترین آرزوهایش  رسیده باشد. 

او در گفت‌وگو با دیلی میل در این باره اظهار داشت: «رویای بسیار بزرگ من همیشه این بود که بتوانم روزی پیراهن تیم ملی برزیل را به تن کنم. اتفاقات در زندگی من خیلی سریع رخ داد و این رویای دیگری است که حالا برایم به حقیقت تبدیل شده است. من فقط می‌توانم از خانواده، مدیر برنامه‌ام و پالمیراس تشکر کنم که همیشه به من باور داشتند.»

1954119

اندریک همچنین درباره پیوستنش به رئال مادرید اضافه کرد: «رویای من از وقتی خیلی بچه بودم همیشه این بود که بتوانم روزی در ترکیب رئال مادرید به میدان بروم. کریستیانو رونالدو یکی از بزرگترین الگوهای من بوده است. باعث افتخار است که بتوانم همان پیراهنی که او روزی به تن داشت را بپوشم.»

این بازیکن پس از پایان فصل جاری و در تابستان سال آینده راهی پایتخت اسپانیا خواهد شد تا در اختیار کادر فنی رئال مادرید برای فصل آینده قرار بگیرد.