به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی در حالی که 36 سال و 2 ماه دارد، امروز با نظر امیر قلعه‌نویی به عنوان بازیکن تعویضی در نخستین مسابقه تیم ملی ایران در شروع مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل تیم هنگ کنگ به میدان رفت و پس از بازی هم پاسخگوی خبرنگاران بود.

ویدئو: 316908

ابراهیمی در پایان این دیدار اظهار کرد: همه می دانند که ایران از نظر بازیکن و کیفیت شرایط خوبی دارد و ما هم بازی به بازی پیش می‌رویم تا نتیجه بگیریم.

او درباره مسابقه آینده تیم ملی ایران مقابل ازبکستان عنوان کرد: کاملا متفاوت با مسابقه امروز خواهد بود، چراکه آنها از نظر فیزیکی و فنی قابل قیاس با هنگ کنگ نیستند. قطعا مسابقه سختی در ازبکستان خواهیم داشت ولی ما هم سعی می کنیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم و بهترین اتفاق را رقم بزنیم و بیشترین امتیاز را بگیریم.

هافبک تیم ملی ایران اضافه کرد: 100 درصد نیاز به حمایت همه در مسیر جام جهانی داریم. تنها کاری که باید انجام بدهیم، این است که کمترین حاشیه را نزدیک تیم ملی کنیم و کمک حال این تیم باشیم.

ابراهیمی که مُسن‌ترین بازیکن حال حاضر تیم ملی است، یادآور شد: باید تیم ملی در کمال آرامش کارش را انجام بدهد و فدراسیون، سرمربی و بازیکنان با آرامش مسیرشان را پیش بروند تا پس از سال‌ها یک اتفاق خوب را برای تیم ملی رقم بزنیم و در نهایت با قهرمانی در آسیا دل مردم را شاد کنیم.