به گزارش "ورزش سه"، متئو اور مهاجم بلند قامت هنگ‌کنگ که امروز در رأس خط حمله این تیم، مقابل ایران به میدان رفت و البته فرصت کمی برای درخشش و گلزنی داشت، معتقد است کار سختی در شروع راهشان در جام جهانی 2026 داشتند.

این مهاجم 26 ساله که طی یک فصل و نیم اخیر در جی لیگ چین به میدان رفته و در فصل اخیر 15 گل در 26 مسابقه به ثمر رساند و دومین گلزن برتر این رقابت‌ها بود، در پایان دیدار امروز تیم ملی هنگ‌کنگ مقابل ایران در ورزشگاه آزادی پاسخ‌گوی خبرنگار "ورزش سه" بود.

1955081

متئو اور درباره دیدار تیم ملی هنگ‌کنگ مقابل ایران عنوان کرد: همان‌طور که انتظار داشتیم، بازی به شدت سخت بود. ایران یکی از بهترین تیم آسیا است و در رنکینگ جهانی نیز جایگاه خوبی دارد و البته ایران کیفیت بالایی را از خود نشان داد.

او ادامه داد: تمام تلاشمان را کردیم ولی می‌دانید در مقابل چنین تیم‌هایی اگر در بعضی از موقعیت‌ها تمرکز کافی نداشته باشید، گل دریافت می‌کنید. فکر می‌کنم ما با بی‌دقتی و اشتباه فردی گل‌ها را دریافت کردیم. اگر صادق باشیم تیم بهتر امروز بازی را برد. باید به عملکرد ایران احترام گذاشت.

مهاجم تیم ملی هنگ‌کنگ درباره شانس‌شان برای صعود از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: تازه یک بازی کردیم و در گروه بسیار سختی هستیم ما تلاشمان را برای صعود انجام می‌دهیم، اما مسیر طولانی‌ای داریم.