به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در آخرین روزهای سرمربیگری دراگان اسکوچیچ، کریم انصاریفرد از لیست تیم ملی کنار رفته بود، با ورود کی‌روش او هم مسافر جام جهانی قطر شد اما با این حال امیر قلعه‌نویی نیز روی نام این مهاجم اردبیلی قلم قرمز کشید تا بسیاری تصور کنند دوران ملی گلزن پیشین پرسپولیس و تراکتور به سر آمده است.

اما انصاریفرد به شکلی ناگهانی در دو اردوی اخیر تیم ملی به لیست راه یافت تا شانس رسیدن به صد بازی ملی را امتحان کند. او در فیفادی قبلی یک بازی انجام داد و شب گذشته نیز با ورود به جای سردار آزمون برای لحظاتی در ترکیب تیم ملی قرار گرفت تا به آمار نود و هشت بازی ملی در ترکیب ایران برسد.

1955186

او حالا با دو بازی ملی دیگر به باشگاه صدتایی‌های فوتبال ایران خواهد پیوست که تنها جواد نکونام، علی دایی، احسان حاج‌صفی، علی کریمی، سیدجلال حسینی، مهدی مهدوی‌کیا و آندرانیک تیموریان را در خود دارد.

این شاید آخرین هدف انصاریفرد در تیم ملی باشد. مهاجمی که از سال 2009 پیراهن ملی را برتن دارد و در سه جام ملتها برای ایران به میدان رفته و همچنین تجربه حضور در سه جام جهانی را دارد و حالا شاید برای چهارمین بار در جام ملتها بازی کند تا رکوردی استثنایی را با 7 تورنمنت ملی معتبر از خود به جای بگذارد.

کریم هم اکنون با 11 بازی ملی بالاتر از باقری و مسعود شجاعی است نزدیکترین تعقیب‌کنندگان او نیز سردار آزمون و علیرضا جهانبخش هستند که 74 بازی ملی در کارنامه خود دارند.