به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی در شرایطی موفق شد با چهار گل از سد هنگ‌کنگ عبور کند که مهدی طارمی تلاش زیادی انجام داد تا بتواند در این دیدار گلزنی کند و سرانجام نیز موفق به انجام این کار شد هر چند که اگر سخت گیری کمک داور نبود، او می‌توانست چند دقیقه زودتر به گل برسد.

در دقیقه 79 بود که مهدی طارمی موفق شد دروازه هنگ‌کنگ را باز کند. مهدی ترابی با یک پاس در عمق توپ را برای سردار آزمون ارسال کرد و این بازیکن پس از طی کردن چند متر وارد محوطه جریمه شد و در موقعیت تک به تک با گلر هنگ‌کنگ، شانس هت‌تریک را داشت.

1955159

با این حال، آزمون با یک پاس در عرض زمینی، توپ را برای مهدی طارمی ارسال کرد تا این بازیکن با یک بغل پای ساده و به راحتی، دروازه میهمان را باز کند اما کمک داور مسابقه به دلیل حضور مهاجم پورتو در شرایط آفساید، آن را مردود اعلام کرد.

1955158

البته این تصمیم به مذاق طارمی خوش نیامد و او اعتقاد داشت که کمک داور مالزیایی مرتکب اشتباه شده است و او جلوتر از توپ ارسالی آزمون نبوده است ولی این موضوع تغییری در تصمیم کمک داور بازی ایجاد نکرد و او گل طارمی را مردود اعلام کرد.

1955161

این اتفاقات با واکنش امیر قلعه‌نویی همراه شد و به نظر می‌رسید که سرمربی تیم ملی انتظار داشت تا خود آزمون دروازه را باز کند و یا اینکه طارمی می‌توانست قدمی عقب‌تر بایستد تا در موقعیت آفساید قرار نگیرد تا این فرصت اینگونه راحت از دست نرود.

1955160

با این حال، طارمی که این روزها حسابی مورد توجه اینتر قرار گرفته و رسانه‌های ایتالیایی از علاقه نراتزوری به جذب مهاجم ایرانی پورتو خبر می‌دهند، موفق شد چند دقیقه بعد و روی فرصتی تقریبا مشابه، به گل برسد.