به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف تیم ملی اروگوئه رفت و با نتیجه 0-2 در این بازی شکست خورد. 

این بازی به میزبانی آرژانتین برگزار شد اما مشکل عجیبی که به وجود آمد باعث شد که آنها مجبور به تغییر ورزشگاه مورد نظرشان برای انجام این دیدار شوند و دلیل این اتفاق هم برگزاری کنسرت تیلور در این کشور بود. 

این خواننده مشهور و محبوب سه کنسرت در طول یک هفته گذشته در این کشور برگزار کرده و از ورزشگاه ریور پلاته برای هر برگزاری هر سه کنسرت استفاده کرد و همین موضوع باعث شد که آرژانتین شرایط برگزاری بازی در این ورزشگاه را نداشته باشد. 

1955361

این کنسرت پنج روز قبل در این ورزشگاه برگزار شد اما زمین چمن به موقع برای برگزاری بازی آماده نشد و به همین دلیل مسی و یارانش مجبور شدند که در ورزشگاه لابومبونرا میزبان اروگوئه باشند که درنهایت هم شکست را با دریافت دو گل در این بازی پذیرفتند. 

آنها حالا باید در بازی بعدی و در نبردی حساس و تماشایی به مصاف تیم ملی برزیل بروند که این روزها شرایط خوبی ندارد و هر دو تیم برای تغییر این وضعیت و بهبود شرایط قدم به این دیدار خواهند گذاشت.