به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری و جلال‌الدین علی محمدی به عنوان دو بازیکن باتجربه مس رفسنجان در این فصل جزو نفرات کلیدی نارنجی‌پوشان محسوب می‌شوند. دو ستاره سابق استقلال و سپاهان در لیگ بیست و سوم برای تیم خود نمایش‌های خوبی داشته‌اند و جزو انتخاب‌های اصلی ساکت الهامی برای ترکیب مسی‌ها هستند.

باقری و علی محمدی به عنوان دو بازیکن باتجربه فوتبال ایران حالا در اوج پختگی و شرایط خوب جسمانی در ترکیب مس رفسنجان می‌درخشند و در موفقیت‌های تیم خود نقش دارند.

1955443

انگیزه و جدیت دو ستاره سابق استقلال و سپاهان برای درخشش در لیگ برتر را می‌شود از تصاویر منتشر شده از تمرینات مس رفسنجان به خوبی متوجه شد؛ این دو بازیکن در کنار رفاقتی که با هم دارند، در تمرینات هم با تمام توان کار خود را جلو می‎برند تا بتواند بیشتر از همیشه خود را به ساکت الهامی و کادرفنی نشان بدهند.

نکته قابل توجه درباره باقری و علی‌محمدی هم تیمی شدن این دو بازیکن بعد از سال‌ها است؛ فرشید و جلال در صبای قم هم شاگرد ساکت الهامی بودند و در دورانی که جوان‌تر بودند برای مطرح شدن در فوتبال تلاش می‌کردند و حالا بعد از چند سال در مس رفسنجان با تجربه بیشتر چنین شرایطی را پشت سر می‌گذارند.

1955444