به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی بازیکن موردعلاقه امیر قلعه‌نویی که در سپاهان زیر نظر او فعالیت می‌کرد و بعدتر به فوتبال پرتغال رفت و سپس حضور در استقلال و لیگ روسیه را تجربه کرد حالا یکی از لژیونرهای فیکس تیم ملی به حساب می‌آید.

محبی در بازی با هنگ‌کنگ باز هم در ترکیب اصلی بود و به عنوان وینگر چپ به میدان رفت، اما در جریان این مسابقه دو بار از ناحیه سر آسیب دید. یکی از این آسیب‌ها مربوط به لحظه برخورد با مهدی طارمی در آن صحنه معروف قیچی برگردان دونفره بود که طارمی روی محبی افتاد. اما صحنه دوم مربوط به تلاش این بازیکن برای گلزنی با ضربه سر  بود که پای مدافع هنگ‌کنگ با سر او برخورد می‌کند و مصدوم می‌شود.

1955571

محبی در این مسابقه یک موقعیت عالی گلزنی را از دست داد و نتوانست پاس درخشان سامان قدوس را مقابل دروازه تبدیل به گل کند که صدای قلعه‌نویی را درآورد، اما او  پتانسیل‌های بالایی به‌خصوص در کمک به مدافع پشت سر خود دارد و غیر از کارایی در فاز حمله در امور دفاعی نیز به تیم ملی کمک زیادی می‌کند و یکی از مردان اصلی قلعه‌نویی در جام ملت‌ها خواهد بود.

خوشبختانه هر دو مصدومیتی هم که از ناحیه سر برای این بازیکن بوشهری اتفاق افتاد جدی نبود و او به کارش ادامه داد تا اینکه در بیست دقیقه پایانی جای خود را به مهدی ترابی داد.