به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هفته پیش در دیداری سخت در حالی که با نتیجه 0-1 از آلاوس عقب افتاده بود، موفق شد با دو گل روبرت لواندوفسکی به بازی برگردد و سه امتیاز را کسب کند.

1953618
1953498

در صحنه‌ای از بازی لامین یامال، بازیکن جوان این تیم، از سمت چپ حرکت کرد و بدون توجه به موقعیت خوب لوا، ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که با واکنش دروازه‌بان مواجه شد. یامال پس از این موقعیت به سمت لوا رفت تا از او دلجویی کند اما مهاجم لهستانی به او توجهی نکرد و جوابش را نداد.

1953499

در ادامه بر سر یک توپ نیز لواندوفسکی شدیدا یامال را مواخذه کرد و این صحنه‌ها بازتاب رسانه‌ای زیادی داشتند. ستاره لهستانی در مصاحبه اخیر خود گفت که مورد خاصی نبود و این اتفافات در بازی طبیعی است. او گفت رسانه‌های اسپانیایی دنبال حاشیه هستند.

1955632

یامال که در بازی اخیر اسپانیا برابر قبرس موفق شد دومین گل ملی خود را بزند، برای اولین بار در مورد تنش با لواندوفسکی صحبت کرد و گفت: «فکر می‌کنم روبرت در مورد این قضیه حرف زد. در فوتبال چنین مسائلی طبیعی است و لوا هم یک هم‌تیمی خوب برای من است و با او مشکلی ندارم. با هم زیاد حرف می‌زنیم و سعی می‌کنم از او یاد بگیرم.»