اریک تن هاخ، سرمربی هلندی آژاکس از فصل 23-2022 روی نیمکت منچستریونایتد می‌نشیند

اریک تن هاخ، سرمربی هلندی آژاکس با منچستریونایتد قرارداد امضا کرد و از اول جولای 2022 سرمربی شیاطین سرخ خواهد بود.

طرفداری | به گزارش وب‌سایت منچستریونایتد، اریک تن هاخ سرمربی موفق باشگاه آژاکس با امضای قراردادی سه ساله تا پایان ژوئن 2025 هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت. قرارداد تن هاخ برای یک فصل دیگر نیز قابل تمدید است. جان مرتو، مدیر بخش فوتبال باشگاه منچستریونایتد در خصوص امضای قرارداد با اریک تن هاخ گفت:

اریک طی چهار سال گذشته در آژاکس خودش را به عنوان یکی از جذاب‌ترین و موفق‌ترین سرمربیان فوتبال اروپا مطرح کرد. تیم او فوتبالی تهاجمی و جذاب ارائه می‌کند و به پرورش جوانان پایبند است. در مکالمات‌مان با تن هاخ که در نهایت به همکاری منجر شد، ما عمیقا تحت تاثیر بینش بلندمدت او برای بازگرداندن منچستریونایتد به بالاترین سطح رقابت قرار گرفتیم. او عزم و اراده لازم برای هدایت تیم جهت رسیدن به این هدف را دارد. برای اریک، بهترین‌ها را آرزومندیم چون او جهت موفق شدن با آژاکس تا پایان فصل متمرکز است و در تابستان به او در منچستریونایتد خوشامد می‌گوییم.

اریک تن هاخ تا تابستان 2023 با آژاکس قرارداد داشت و منچستریونایتد برای عقد قرارداد با این سرمربی هلندی، به آژاکس غرامت می‌پردازد. طبق گزارش‌های روزهای گذشته فابریتزیو رومانو، منچستریونایتد برای فسخ قرارداد اریک تن هاخ با آژاکس، مبلغ 2 میلیون یورو را به قهرمان هلند پرداخت می‌کند. 

 اریک تن هاخ کیست و چه چیزهایی به منچستریونایتد خواهد داد؟