به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی ترکیه رفت و این بازی را با نتیجه 2-3 به حریف واگذار کرد. 

آن‌ها در ابتدا از حریف پیش افتادند اما پس از دریافت دو گل در دقایق پایانی نیمه اول، بازنده راهی رختکن شدند و دستورات و راهنمایی‌های ناگلزمان باعث شد که در اوایل نیمه دوم بازی را به تساوی بکشانند و با نتیجه 2-2 به کارشان ادامه دهند. 

اما خطای هند کای هاورتز در محوطه جریمه خودی باعث شد که کمک داور ویدیویی وارد عمل شود و داور هم با تایید نظر کمک داور ویدیویی اعلام کرد که یک ضربه پنالتی به سود ترکیه گرفته شده که توسط بازیکنان این تیم به گل تبدیل شد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید. 

1955909

ماتئوس پس از پایان این بازی به RTL  گفت: «ناگلزمان ایده‌های خودش را دارد که بارها آن‌ها را شرح داده است. اما من فکر می‌کنم دوران آزمایش و امتحان با جدایی هانسی فلیک به پایان رسید. سیستم اصلی تیم ملی آلمان باید 1-3-2-4 باشد. 

ما بار دیگر شاهد یک زنجیره سه نفره متشکل از سه بازیکن بودیم که تیم ملی آلمان توانایی هماهنگی با آن را ندارد. فرانس بکن باوئر هم پیش از این گفته بود که مهاجم نباید هیچ جایی در محوطه جریمه خودی داشته باشد.»

او همچنین با انتقاد از عملکرد ایلکای گوندوغان و یاشوا کیمیش اضافه کرد: «این دو بازیکن همان‌طور که در جام جهانی 2022 قطر هم دیده بودیم، به عنوان دو بازیکن شماره شش در کنار هم سازگاری ندارند چون خیلی به یک‌دیگر شبیه هستنند. آن‌ها دو بازیکن بزرگ هستند که در کلاس جهانی به حساب می‌آیند اما وقتی در کنار هم بازی می‌کنند نمی‌توانند تاثیر خوبی روی بازی هم داشته باشند.»