به گزارش "ورزش سه"، استیون جرارد، سرمربی الاتفاق، در مورد ورود کریستیانو رونالدو به النصر صحبت کرد و به تمجید از ستاره پرتغالی پرداخت.

جرارد گفت:"آمدن کریستیانو رونالدو، همانطور که او را GOAT [بزرگترین بازیکن تمام دوران] می‌نامیم، یک اتفاق بزرگ بود. او هنوز توانایی زیادی برای بازی کردن در زمین فوتبال دارد. بنابراین او را از دور به مدت 6 ماه دنبال کردم. به لیگ عربستان، نتایج و بازی‌ها نگاه کردم. فکر می‌کنم از آن لحظه به بعد در سراسر دنیا درباره این لیگ صحبت شد."

1955995

پس از انتقال کریستیانو رونالدو، نام‌های بزرگ و استعدادهای بیشتری تصمیم گرفتند به لیگ عربستان بپیوندند.

جرارد همینطور توضیح داد که چه اتفاقی افتاد تا تصمیم بگیرد در عربستان مربیگری کند:"پیشنهاد الاتفاق و این فرصت بیشتر از همه من را هیجان زده کرد، زیرا به باشگاهی آمدم که مربیگری در آ» هیجان انگیز است. آن‌ها می دانند که باشگاه در چه جایی حضور دارد، این چیزی است که باید ساخته شود و زمان می برد. به همین دلیل به این پروژه علاقه‌مند شدم. کار من زمان لازم دارد، به خصوص زمانی که باشگاه در رده هفتم جدول قرار گرفت و فاصله زیادی با 4 تیم برتر دارد.  آسان نیست، چیزی نیست که بتوانید در یک هفته، یک ماه یا 6 ماه تغییر دهید. چیزهای زیادی وجود دارد که باید تغییر کند و این به زمان نیاز دارد."