به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نوجوانان ایران دو مسابقه آغازین خود در مرحله گروهی جام جهانی زیر 17 سال مقابل اسپانیا و انگلیس را در شهر جاکارتا انجام داد و پس از آن برای انجام دیدار برابر نیو کالدونیا با سفر زمینی و حدودا سه ساعته به باندونگ رفت و برای مسابقه حذفی با مراکش به سورابایا رفت.

ملی پوشان نوجوان ایران باید از ساعت 15:30 امروز (به وقت تهران) در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی مقابل مراکش قرار بگیرند که این دیدار در ورزشگاه گلورا بونگ تومو شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد، ولی شاگردان حسین عبدی در صورت برتری راهی یک سوراکاتا می‌شوند.

فاصله زمینی شهر سورابایا تا سوراکاتا حدود سه ساعت و نیم است که در صورت صعود نوجوانان ایران به مرحله یک چهارم نهایی، احتمالا شاگردان حسین عبدی با پرواز سفر خود را انجام خواهند داد و البته پس از آن با یک برد، دو بازی دیگر در همین شهر خواهند داشت.

مسابقات مراحل یک چهارم نهایی تا فینال برای سمت راست جدول دور حذفی جام جهانی نوجوانان که ایران هم در این بخش است، همه در شهر سوراکاتا انجام خواهد شد و شاگردان حسین عبدی در صورت برتری مقابل مراکش، یک الی سه بازی در این شهر انجام می‌دهند.