به گزارش "ورزش سه"، افتتاح ورزشگاه تازه احداث شده شهر رفسنجان در بازی خانگی مس مقابل فولاد خوزستان خاطرات خوبی را برای اعضای تیم نارنجی پوش به جا گذاشت. شاگردان ساکت الهامی در هفته نهم لیگ و در روزی که استادیوم شیک آنها ظرفیت تماشاگرانش تکمیل شد و البته زنان هوادار رفسنجانی نیز مجوز ورود به ورزشگاه را پیدا کردند، با نتیجه پرگل 3 بر صفر از سد فولاد خوزستان گذشتند و سه امتیاز دلچسب را کسب کردند.

حالا با گذشت چند هفته از آن روز ویژه، مس رفسنجان روز جمعه بار دیگر در ورزشگاه تازه تاسیس خود میزبانی خواهد کرد. ساکت الهامی این روزها تیمش را مهیای بازی هفته یازدهم لیگ مقابل صنعت نفت آبادان خواهد کرد و این در حالی است که مسی‎‌ها امیدوارند اتفاقات بازی خانگی گذشته آنها تکرار شود.

1956611

پُر شدن ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان در مصاف با فولاد و حضور هواداران خانم در ورزشگاه اتفاق ویژه‌ای برای نارنجی پوشان بود که ساکت الهامی و شاگردانش علاقه‌مند هستند بار دیگر در روز جمعه و در جریان دیدار با نفت آبادان هم شاهد آن باشند.

1956608
زنان و مردان طرفدار مس در بازی خانگی گذشته ورزشگاه جدید رفسنجان را پُر کردند و احتمالا روز جمعه نیز این اتفاق جذاب را رقم می‌زنند.

مسی‌‎ها در روزهای گذشته به بهترین شکل برای بالا بردن آمادگی جسمانی خود تلاش کرده‌اند و تمرینات خود را نیز تا روز جمعه ادامه می‌دهند. ساکت الهامی که این روزها محبوبیت ویژه‌ای نزد هواداران مس رفسنجان پیدا کرده، دوست دارد در حضور طرفدارانی که لقب «نارنجی‌های وفادار» را به آنها داده یک پیروزی شیرین دیگر را جشن بگیرد.

بی‌شک حضور حداکثری هواداران مسی در ورزشگاه جدید رفسنجان در بالا رفتن روحیه این تیم تاثیر زیادی دارد و به اصطلاح فوتبالی‌ها می‌تواند به یار دوازدهم نارنجی‌پوشان لیگ تبدیل شود.