به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین آخرین جلسه تمرینی قبل از بازی مقابل برزیل را صبح امروز در ریودوژانیرو برگزار کرد. این دیدار ششمین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آمریکای جنوبی خواهد بود.

تنها پنج دقیقه بعد از ساعت 11، لیونل مسی اولین نفری بود که به همراه لئاندرو پاردس و رودریگو دی‌پل در زمین تمرین حاضر شدند. پشت سر آنها کادر مربیگری با حضور لیونل اسکالونی به زمین رفتند.

قبل از شروع تمرین بین مسی، دی‌پل و پاردس صحبت‌هایی ردوبدل انجام شد. این در حالی بود که بقیه بازیکنان به کار با توپ پرداختند.

آنخل دی ماریا به همراه جیوانی لوسلسو، کریستین رومرو، ناهوئل مولینا، خولین آلوارز و نیکلاس اوتامندی، آخرین نفراتی بودند که وارد جلسه تمرینی شدند.

لوکاس اوکامپوس که به دلیل مصدومیت در بازی مقابل اروگوئه حضور نداشت امروز به طور معمول تمرین کرد. با حضور تمام بازیکنان در زمین، لوئیس مارتین، مربی بدنساز، گرم کردن بازیکنان را آغاز کرد.

قبل از خروج خبرنگاران پس از 15 دقیقه از محل تمرین، بازیکنان در میانه میدان به پاسکاری در محوطه‌های مشخص شده مشغول بودند.

1956796

یکی از تردیدهای ترکیب آرژانتین در مصاف با برزیل این است که اسکالونی لائوتارو مارتینز را در ترکیب اصلی انتخاب می‌کند یا خولین آلوارز.

بازیکن منچسترسیتی در شکست مقابل اروگوئه از ابتدا در ترکیب بود و بازی مقابل برزیل می‌تواند نوبت مهاجم اینتر باشد که در ترکیب به میدان برود.

در میانه میدان پاردس یکی از بازیکنانی است که برای حضور در ترکیب اصلی تلاش زیادی خواهد داشت. در آستانه بازی، سه بازیکن برای دو جایگاه در ترکیب رقابت می‌کنند: پاردس، الکسیس مک آلیستر و آنخل دی ماریا.

در همین حال، نیکلاس گونزالس ظاهرا نیمکت نشین می‌شود. به این ترتیب تیم ملی آرژانتین با انتخاب اسکالونی با سیستم 2-4-4 یا 3-3-4 بازی خواهد کرد.

آرژانتین در این بازی به دنبال تاریخ سازی خواهد بود. برزیل هرگز در یک بازی مقدماتی جام‌جهانی در خانه شکست نخورده است.

آرژانتینترکیب احتمالی تیم ملی آرژانتین مقابل برزیل:

دیبو مارتینز، ناهوئل مولینا، کوتی رومرو، نیکلاس اوتامندی، نیکلاس تالیافیکو؛ رودریگو دی‌پل، انزو فرناندز، الکسیس مک آلیستر یا لئاندرو پاردس یا آنخل دی ماریا؛ لیونل مسی و لائوتارو مارتینز یا خولین آلوارز.