به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از نمایش درخشان در دور گروهی جام جهانی که توانست 6 امتیاز کسب کند و به‌خاطر تفاضل گل کم‌تر نسبت به انگلیس و برزیل، در جایگاه سوم جدول گروه C این رقابت‌ها قرار بگیرد، در بازی مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف مراکش، صدرنشین گروه A رفته و امید زیادی دارد این مسابقه را هم با پیروزی پشت سر بگذارد و به شگفتی‌سازی خود در این رقابت‌ها ادامه بدهد.

گزارش لحظه به لحظه "ورزش سه" از دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و مراکش را در همین صفحه دنبال کنید:


تقویمجام جهانی زیر 17 سال- مرحله یک‌هشتم نهایی
سه‌شنبه: 1402/08/30 ؛ ساعت 15:30 - استادیوم: گلورا بونگ تومو (سورابایا)
سوتداور: ژوآئو پدرو سیلوا پینیرو (پرتغال)/ کمک‌ها: برونو ژسوس و لوسیانو مایا؛ داور چهارم: کیلور هررا (کاستاریکا).


ایرانتیم نوجوانان ایران
آرشا شکوری، حسام نفری، عرفان درویش‌عالی، نیما اندرز، ابوالفضل ذلیخایی، ابوالفضل زمانی، امیرمحمد رزاق‌نیا، یعقوب براجعه، ماهان صادقی، اسماعیل قلی‌زاده، ابوالفضل موردی
سرمربی: حسین عبدی

1956824

مراکشتیم نوجوانان مراکش
طه بنغوزيل، عبدالحمید آیت بودلال، نوفل الحناشی (40- ایمن العنیر)، حمزه کوتون، فواد الزهوانی، محمد کاتیبا، ایوب شیخون، سیف‌الدین شلغمو، محمد الحمونی، عبدالحمید معلی و انس العلوی
سرمربی: سعید شیبا

1956823

کرنومتردقایق حساس:

دقیقه 7: ارسال نیما اندرز از کرنر سمت راست زمین و ضربه سر درویش‌عالی نزدیک بود ایران را به گل اول بازی برساند که نوفل الحناشی از روی خط توپ را برگشت داد.
دقیقه 15: شوت راه دور دریوش عالی از ضربه ایستگاهی میانه زمین دقت لازم را نداشت و از کنار دروازه مراکش رد شد.
دقیقه 18: نزدیک بود ایران گل اول بازی را روی یک ارسال از سمت راست زمین و شوت ابوالفضل زمانی به ثمر رساند که توپ پس از برخورد به مدافعان مراکش به کرنر رفت.
دقیقه 22: سانتر نیما اندرز بازهم خطرساز شد که ارسال او از سمت راست و ضربه سر ابوالفضل موردی را نوفل الحناشی برای دومین بار در این بازی از روی خط برگشت داد و نگذاشت دروازه مراکش باز شود و در ادامه هم توپ روی پای بازیکنان ایران جفت و جور نشد تا گل اول بازی به ثمر نرسد.


بولت پرسپولیسدر حاشیه:

* ترکیب ایران در مسابقه امروز مقابل مراکش مثل دیدار با برزیل و انگلیس است و نسبت به آخرین دیدار برابر نیوکالدونیا فقط یک تغییر در سمت چپ خط دفاعی داشته که ابوالفضل ذلیخایی به جای خود بازگشته و جانشین علیرضا همایی‌فرد شده است.

* نوفل الحناشی، فواد الزهوانی و سیف‌الدین شلغمو 3 بازیکنی هستند که برخلاف دیدار اخیرشان مقابل اندونزی امروز در ترکیب قرار گرفتند و جانشین اسماعیل بختی، یاسر العیساتی و ایمن العنیر شده‌اند.

*تیم نوجوانان ایران در این مسابقه تنها نیست و هموطنان ساکن در اندونزی به ورزشگاه شهر سورابایا رفتند تا شاگردان عبدی را حمایت کنند.

1956822

* نوفل الحناشی، مدافع میانی مراکش که دو نجات دروازه هم در این مسابقه داشت و از روی خط توپ را برگشت داده بود، در دقیقه 40 به دلیل مصدومیت شدید با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد تا ایمن العنیر جانشین او شود.