به گزارش "ورزش سه"، شاگردان روبرتو مارتینز یکشنبه شب با بازی هجومی مقابل ایسلندبه پیروزی 2-0 رسیدند و از 10 بازی خود در مرحله مقدماتی یورو 2024 به 10 برد دست یافتند. در حالی که تیم ملی پرتغال در زمین خیره کننده بود، اما به دلیل تشریفاتی بودن بازی، شیطنت‌های بین دو نیمه بازیکنان پرتغال بعد از بازی خبرسازتر شد.

بین دو نیمه، فرناندز، کاپیتان یونایتد، به نظر می‌رسید که در تونل صحبت تیمی می‌کرد، در حالی که آنها منتظر بودند تا برای نیمه دوم به میدان بروند. رونالدو و سیلوا را می‌توان در کلیپی که بعداً در X منتشر شد، مشاهده کرد که به مکالمه گوش می‌دهند و سمت به یکدیگر برمی‌گردند و پوزخند می‌زنند. به نظر می‌رسد حرف‌های سیلو در آن بازی تشریفاتی، به قدری حماسی بوده که خنده دار جلوه کرده است.

1957028
1957029

در نهایت رونالدو، فوق ستاره النصر، با لبخندی که بر لبانش نقش بسته بود، قبل از اینکه سرش را پایین بیاندازد و برای نیمه دوم آماده شود، از صحنه مکالمه دور شد. پرتغال در آن زمان با گل برونو فرناندز 1-0 جلو بود.

هم تیمی سابق فرناندز در یونایتد، رونالدو، دومین گلزن برتر مسابقات مقدماتی است - با 10 گل و فقط روملو لوکاکو بلژیکی بیشتر از او گل زده است.