به گزارش "ورزش سه"، مسی و رونالدو با وجود اینکه هر دو در آستانه پایان دوران فوق العاده خود قرار دارند، همچنان دو نفر از بزرگ ترین نام های این ورزش هستند. هر مسابقه ای با حضور این دو همیشه علاقه و توجه زیادی را به خود جلب می کند. در همین راستا در روزهای گذشته شایعاتی وجود داشت که این دو بازیکن برای آخرین بار با دیدار دوستانه اینترمیامی و النصر مقابل هم قرار خواهند گرفت. اما بیانیه میامی احتمال رویارویی دوباره دو اسطوره را در هاله ای از ابهام قرار داده است. میامی قرار است تمرینات خود را قبل از فصل جدید MLS در ژانویه از سر بگیرد و سپس چند بازی دوستانه پیش فصل خواهد داشت. جایی که مسی ممکن است به عنوان بخشی از تدارکات پیش فصل میامی در یک بازی دوستانه با باشگاه دوران نوجوانی خود نیولز اولد بویز روبرو شود.

1957153

باشگاه اینتر میامی در بیانیه امروز خود گفت:"اوایل امروز، اطلاعیه ای منتشر شد مبنی بر اینکه اینتر میامی سی اف قرار است در جام فصل ریاض بازی کند. این نادرست است. این حرف‌ها به مالک تیم خورخه ماس نسبت داده شده است. ماس به صورت علنی یا خصوصی در این رابطه اظهار نظری نکرده است. ما هنوز در حال گفت و گو برای مشخص کردن برنامه پیش فصل خود هستیم که هفته آینده اعلام خواهد شد."

مسی در حال حاضر در تیمرینات تیم ملی آرژانتین حضور دارد و قبل از اینکه به تمرینات اینترمیامی بازگردد، مدتی استراحت خواهد کرد. این در حالی است که رونالدو روز جمعه مقابل الاخدود در لیگ برتر عربستان با النصر به میدان خواهد رفت.