به گزارش "ورزش سه"، خلیج فارس بندرماهشهر و استقلال ملاثانی، دو تیم خوزستانی در بندر بوشهر، به مصاف هم رفتند و در نهایت این شاگردان میثم سلیمانی بودند که توانستند با یک گل به پیروزی برسند.

دو تیم با ترکیب زیر به میدان رفتند:

خلیج فارس بندر ماهشهر: علیرضا بن سعیدی، رضا هاشمی، حامد کتاب قلعه، مهدی خلج، سجاد مشکل‌پور، عرفان گل‌محمدی، امیرحسین حیاتی، میلاد نجفی، بهزاد سلطانی، دانیال محمودی، امیر علیدادی.

1957697

استقلال ملاثانی: علی کردانی، علی حمودی، آرش داجلیری، محمد اهل شاخه، امید صیدالی، فرید محمدیان، رضا آنتیک، وحید نامداری، محمود صالحی، میلاد پاک پرور، علی فاتح.

به دلیل ناقص بودن و دیر آماده شدن لیست تیم میزبان، بازی با ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد. بازی با حملات مکرر استقلال ملاثانی آغاز شد و دروازبان خلیج‌فارس با هر بار توپ‌گیری دقایقی از وقت بازی را تلف می‌کرد.

دروازبان خلیج‌فارس مهمترین بازیکن این تیم بوده و بیشتر از باقی بازیکنان ماهشهر صاحب توپ شد. در نیمه نخست دو مرتبه صحنه مشکوک درون محوطه جریمه خلیج فارس رخ داد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. مالک تیم شاهین بندرعامری که امتیاز خلیج‌فارس را خریداری کرده در سکوهای تماشاگران حضور داشت و اعتراضات مکرری را بر داوری دارد که با تذکر ناظر بازی‌ روبرو شد.

1957698

نیمه نخست بدون رد شدن توپی از خط دروازه‌ها به پایان رسید و علی کردانی گلر استقلال ملاثانی یک بار هم لمس توپ نداشت. خلیج فارس نیز که بدون سرمربی و سرپرست در میدان حاضر شده بود تنها یک بازیکن روی نیمکت ذخیره خود داشت.

در دقیقه ۶۱ پاس امیر حسین نشاط‌جو را احسان علوان‌زاده به گل اول استقلال ملاثانی تبدیل کرد تا دو بازیکن تعویضی گره بازی را برای تیم میثم سلیمانی باز کنند، در ادامه نیز تلاش دو تیم حاصلی در بر نداشت تا سه امتیاز را استقلال ملاثانی با خود به خوزستان بازگرداند.

آبی‌ها با این سه امتیاز ۱۷ امتیازی شدند و در رده نهم قرار گرفتند و خلیج فارس بندرماهشهر نیز با ۷ امتیاز در قعر جدول باقی ماندند.