به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی مسابقه امروز مقابل استقلال خوزستان را آغاز کرد که ژوزه مورایس بخاطر سفر روز گذشته پنج ملی پوش از ازبکستان به تهران و سپس اهواز، تصمیم به نیمکت‌نشینی آنها گرفته بود ولی آریا یوسفی که زودتر از سایر بازیکنان ملی به اردوی طلایی پوشان بازگشت را در ترکیب ابتدایی قرار داد و همین تغییر مثمر ثمر واقع شد.

طلایی پوشان که در شروع بازی با استقلال خوزستان نزدیک بود غافلگیر شوند و گل اول را دریافت کردند، به مرور زمان سوار بر بازی شدند و پس از ایجاد سه حمله پیاپی و شوت میلاد زکی‌پور از پشت محوطه جریمه یک کرنر به دست آوردند که همین فرصت منجر به گل اول آنها توسط آریا یوسفی در دقیقه 12 شد.

آریا یوسفی که پیش‌تر در چهار مسابقه این فصل لیگ برتر به میدان رفته و مقابل صنعت نفت آبادان و نساجی حضور ثابت را تجربه کرده و برابر ملوان انزلی و پیکان به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته بود و همیشه در پست وینگر استفاده می‌شد، امروز برای نخستین بار در دفاع راست به جای رامین رضاییان قرار گرفت که درخشان هم کار کرد.

1957710

این ستاره 21 ساله و خوزستانی سپاهان در دقیقه 6 با فرار سریع از سمت راست زمین یک موقعیت برای تیمش به وجود آورد و به دنبال پاس گل بود که ضربه شهریار مغانلو به اوت رفت و البته لحظاتی بعد هم پاس در عمق این مهاجم را استفاده نکرد و شوت او را حسن پورحمیدی گرفت ولی بالاخره توانست زهر خود را بریزد.

آریا یوسفی که انگیزه زیادی در حضور دوباره در ترکیب سپاهان به جای رامین رضاییان داشت و مثل سال گذشته بازی در پست دفاع راست را برای نخستین بار در این فصل تجربه می‌کرد، در دقیقه 12 کرنر کوتاه و پاس فرشاد احمدزاده را با شوت بیرون پای استثنایی به گوشه دروازه فرستاد و گل اول بازی را زد.

در شرایطی که استقلال خوزستان جلو کشیده بود، در دقیقه 33 محمد کریمی با یک پاس تماشایی از زمین خودی، توپ را به پشت مدافعان حریف فرستاد که باز هم آریا یوسفی با یک فرار تند و تیز خودش را به توپ رساند و در موقعیت تک به تک قرار گرفت تا یک شوت زمینی گل دوم را برای او و طلایی پوشان به همراه داشته باشد.

1957711

آریا یوسفی که پیش‌‎تر در دیدار مقابل صنعت نفت یک گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده بود و در حضور تعویضی برابر پیکان هم گلزنی داشت، امروز توانست با دبل در نیمه اول مسابقه با استقلال خوزستان، تعداد گل‌های این فصلش را به عدد 4 برساند و شایستگی‌هایش را نشان بدهد.

این بازیکن که در فهرست 30 نفره و اولیه در اردوی اخیر تیم ملی نیز قرار گرفته و قبل از دیدار با ازبکستان خط خورده بود، علاوه بر زدن چهار گل در پنج مسابقه لیگ برتر، در لیگ قهرمانان آسیا نیز توانسته یک پاس گل بدهد.