به گزارش "ورزش سه"، هواداران اورتون در اعتراض به کسر 10 امتیاز از سوی لیگ انگلیس، هشداد داده‌اند که باشگاه درستی را برای این حکم انتخاب نکرده‌اند.  

جریمه‌ای که هفته گذشته لیگ برتر به دلیل نقض قوانین سود و پایداری مالی اورتون در نظر گرفت، واکنش شدید هواداران این باشگاه را برانگیخته است. هواداران خشمگین آماده هستند تا قبل از بازی 26 نوامبر مقابل منچستریونایتد به این رای اعتراض کنند.

دیو کلی، رئیس کمیته مشوقین اورتون به میرر گفت: "ما روز یکشنبه به همه نشان خواهیم داد که لیگ برتر روی بد باشگاهی دست گذاشته است. گودیسون پارک جایی نیست که به این اتفاقات واکنش نشان ندهد. این صفحه اول و فصل اول کتابی است که بسیار طولانی خواهد بود، ما به این زودی به جایی نخواهیم رسید. می‌خواهیم فوتبال را به مسیر درست بازگردانیم، و این به معنای تغییر واقعی در لیگ برتر است."

1957728

به غیر از کسر امتیازی که صورت گرفته، سه باشگاه لیدزیونایتد، برنلی و لسترسیتی هم از اورتون شکایت کرده‌اند و خواستار دریافت 350 میلیون یورو غرامت هستند. گفته می‌شود در صورتی‌که باشگاه اورتون توانایی پرداخت این بدهی را نداشته باشد 9 امتیاز دیگر از این باشگاه کسر می‌شود.