به گزارش "ورزش ‌سه"، مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر صنعت نفت آبادان که روز آینده در رفسنجان برگزار می‌شود، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: تمرینات خیلی خوب و منظمی را داشتیم. انرژی خیلی خوبی در تمرینات بود و از شرایط بازی‌های قبلی هم به صورت روانی و هم بدنی ریکاوری کردیم. بعد از 3 برد متوالی خوب متوقف شدیم که اصلا خوب نبود. سعی می‌کنیم فردا به شرایط خوب خودمان برگردیم و در همان شرایط خوب قرار بگیریم و یک بازی خیلی خوب و با کیفیت داشته باشیم که توام با نتیجه‌گیری باشد.

ویدئو: 317476

او ادامه داد: خیلی خوشحالیم که فردا هواداران هم در کنار ما هستند و انرژی آنها را در کنارمان داریم. همین‌جا از آنها دعوت می‌کنیم که در بازی حضور داشته باشند و به ما انرژی بدهند تا مانند بازی افتتاحیه مقابل فولاد یک برد خیلی خوب به دست بیاوریم.

سرآسیایی سپس درباره تیم صنعت نفت آبادان هم اینطور توضیح داد: برخلاف جایگاهش در جدول تیم بسیار خطرناکی است. آنها هم تاکتیکی هستند و غنای فوتبالی دارند. بازیکنان و مربی بسیار با کیفیتی دارد. این بازیکنان اگر طبق تاکید سرمربی محترم تیم آقای الهامی سخت‌گیری نداشته باشیم، تنبیه خواهیم شد. بازیکنان تیم حریف از نظر تکنیکی بسیار خوب هستند و می‌توانند ما را غافلگیر کنند. باید با هوشیاری کامل در بازی فردا بازی کنیم. همان‌طور که در مدار تاکتیکی خودمان هستیم و نسبت به صنعت نفت تحلیل داشته‌ایم، باید در فاز دفاعی و هجومی سخت‌گیرانه بازی کنیم، تا به امید خدا 3 امتیاز را در کنار شما و هواداران به دست بیاوریم.

سوال اول از سرآسیایی درباره گلایه اعضای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و ویسی بود و اینکه آنها نسبت به نداشتن زمین تمرین در رفسنجان اعتراض کرده‌اند. مربی مس رفسنجان در واکنش به این سوال گفت: من بخشی از صحبت‌های آقای ویسی را شنیدم. تحلیل خودم این است که این یک بازی رسانه‌ای منسوخ پیش از بازی است. با تمام احترامی که نسبت به آقای ویسی دارم و قلبا ایشان را دوست دارم، اما جملاتی که در کنفرانس استفاده شد، نه شأن ایشان است و نه شأن ما. هم تیم صنعت نفت دوست‌داشتنی است و هم مربی این تیم. صحبت درباره یک سری مسائل اصلا شأن ایشان نیست. شاید ذهن ایشان به چیز دیگری رسیده که این مسائل را مطرح کرده. شاید ایشان فکر کرده که شیطنتی رخ داده. شب قبل از بازی بیشتر از این به این موضوع نمی‎‌پردازم.