به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان، گفت: شرایط ما واقعا بسیار بد است و شرایطی است که آن را دوست نداریم. سه چهار هفته بازی‌های خانگی‌مان را از دست دادیم ولی امیدواریم فردا با یک بازی بسیار خوب، جوانمردانه و شجاعانه سه امتیاز بازی خارج از خانه را بگیریم و اوضاعمان را در جدول بهتر کنیم و مردم آبادان را به آینده امیدوار کنیم.

ویدئو: 317474

وی در پاسخ به این سوال که چرا دو روز زودتر به رفسنجان آمدید؟ ادامه داد: آیا عرف است که یک تیم در شهر خود تمرین نکند و همیشه در تهران باشد؟ چهار پنج تیم به این صورت هستند و فقط برای بازی به شهر خود می‌روند. ما به دلیل شرایط آب و هوایی و پروازی که به درستی نصیبمان نمی‌شد و نیز شرایط بارندگی و احتمال لغو پروازها تصمیم گرفتیم زودتر به اینجا بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: متاسفانه در رفسنجان با ما برای در اختیار گذاشتن زمین تمرینی همکاری نکردند و به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم. اما اشکال ندارد و ما یک تیم حرفه‌ای هستیم و تمرین کردیم.

وی خاطر نشان کرد: مس از نظر امکانات، مالی و بازیکن پُر است و می‌تواند خیلی بهتر از این در جدول و لیگ باشد. مس رفسنجان و گل گهر هم پشتوانه مالی بسیار خوبی دارند و هر مربی آرزو دارد در اینجا کار کند چون بازیکنان راحت‌تر به اینجا می‌آیند، زیرا این تیم‌ها بیشتر در تهران تمرین می‌کنند. بازیکنی که به اینجا می‌آید پولش نقدتر است اما در تیم ما شاید کمی برای پول‌هایشان اذیت شوند. در مجموع مس تیم خوب و قابل‌احترامی است. فردا تمام وجودمان را می‌گذاریم تا دست پر از این جا برگردیم و امیدوار تیم دوست داشتنی مس رفسنجان در ادامه مسیر خود موفق باشد.

ویسی گفت: تا دلتان بخواهد مصدوم و محروم داریم؛ عباس قاسم، تهی‌دست و شنانی مصدوم هستند. البته تهی‌دست کمی با ما تمرین کرد. فهد طالب هم با  تیم ملی عراق بود.