به گزارش "ورزش سه"، دیروز در مراسم سالانه مارکا، روبرت لواندوفسکی جایزه ال‌پیچیچی، عنوان بهترین گلزن فصل قبل لالیگا، را دریافت کرد. از مهاجم بارسلونا پرسیده شد که آیا جود بلینگام که رقیب اصلی او برای کسب آقای گلی این فصل است، گوی سبقت را ربوده یا خیر و او گفت، فصلی طولانی در پیش است و اینکه فاصله‌اش را جبران خواهد کرد.

1957997

ستاره انگلیسی رئال با 10 گل در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد در حالی‌که لوا سه گل کم‌تر دارد و جرارد مورنو (8) و گریزمان (8) نیز از او جلوتر هستند.

لوا تاکید کرد که برای کسب آقای گلی همه تلاشش را خواهد کرد و با بلینگام مبارزه می‌کند.

1957555

فصل طولانی است
حق با مهاجم لهستانی بارسلوناست که می‌گوید فصل طولانی است، زیرا هنوز 25 بازی لیگ در پیش است. اما آمار و ارقام جود بلینگام هر کسی را می‌ترساند. این ستاره انگلیسی به سرعت خودش را با رئال و لالیگا وفق داده و 10 گل در 11 بازی به ثمر رسانده است. به نظر می‌رسد لواندوفسکی برای تکرار آقای گلی باید بیش از 23 گل فصل گذشته‌اش بزند.

آمار گلزنی لواندوفسکی در ابتدای فصل گذشته بهتر بود. او قبل از جام جهانی در 13 هفته ابتدایی لیگ 12 گل به ثمر رسانده بود که 5 گل بیشتر از فصل جاری است. او در 25 بازی باقی‌مانده لیگ تنها 11 گل به ثمر رساند. لوا می‌داند هنوز می‌تواند از رقیب اصلی خود برای آقای گلی پیشی بگیرد و احتمال افت جود، وجود دارد.

1957998

یک امتیاز مهم برای لواندوفسکی
یکی از امتیازاتی که ستاره لهستانی مقابل بلینگام دارد این است که او پنالتی‌زن اصلی تیمش است. از هفت گلی که او در لالیگا به ثمر رسانده، دو گل از روی نقطه پنالتی بوده است. این در حالی است که بلینگام در رئال پنالتی نمی‌زند.