به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا به مصاف رئال سوسیه‌داد رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
سه امتیاز این بازی به لطف تک گل پی‌یر امریک اوبامیانگ که در دقایق ابتدایی بازی به ثمر رسید باعث شد که بارسایی‌ها بار دیگر به جایگاه دوم جدول رده‌بندی برگشته و پس از رئال مادرید قرار بگیرند. 
ژاوی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« این یکی از دشوارترین و سخت‌ترین دیدارها برای من در کنار بازی برابر ویارئال بود. آنها در بسیاری از دقایق بازی بر ما و بر بازی تسلط داشتند و مالکیت توپ‌شان بسیار بیشتر از ما بود. در دقایق ابتدایی نیمه دوم فشار زیادی به ما وارد کردند.»

 


او با اشاره به توانایی حریف از کسب این پیروزی ابراز خوشحالی کرده و اظهار داشت:« آنها تیم بسیار خوبی هستند و از نظر فیزیکی قدرت زیادی دارند. ما در این بازی نشان دادیم که بدن بازیکنان بسیار خسته است. اما این پیروزی برای ما ضروری و طلایی بود. این پیروزی در این مقطع برای ما یک پیروزی طلایی به حساب می‌آمد.»
این مربی اسپانیایی درباره شرایط بازی اضافه کرد:« سوسیه‌داد در بسیاری از دقایق بازی استحقاق نتیجه بهتری را داشت. ما هم بارها می‌توانستیم بازی را 0-2 کنیم و در نیمه اول تسلط بیشتری داشتیم اما در نیمه دوم اینطور نبود. نتیجه تساوی برای آنها منصفانه بود اما ما توانستیم این بازی را با یک پیروزی بسیار مهم به پایان ببریم و این به ما اجازه داد که به رده دوم برگردیم.»
سرمربی جوان بارسلونا درباره شرایط تیمش پس از هفته سختی که پشت سر گذاشته گفت:« وقتی می‌بازید همه ناراحت هستند و تردیدهایی ایجاد می‌شود اما ما هیچ تردیدی نداریم. این پیروزی مهمی بود و این خبر خوبی است که بدون ارائه بازی خوب هم توانایی رقابت داریم. من از تعهد بازیکنانم بسیار راضی هستم، آنها با تمام وجود تلاش کردند.»