به گزارش "ورزش سه"، النصر شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته چهاردهم لیگ حرفه‌ای عربستان روبه‌روی الاخدود قرار گرفت و موفق شد این تیم را با سه گل شکست دهد. 

رونالدو بار دیگر ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل زیبا برای النصر به ثمر برساند تا نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این دیدار ایفا کرده باشد و گل دومی که او وارد دروازه حریف کرد یکی از زیباترین گل‌های این فصل بوده است. 

این بازیکن از فرصتی که روی اشتباه دروازه‌بان حریف به‌دست آورده بود استفاده کرد و توپ را با دیدی عالی از بیرون محوطه جریمه به سمت دروازه خالی فرستاد تا گل دوم خودش و سوم تیمش را به ثمر برساند. 

1958270

اما اتفاق جالبی که در حاشیه این گل رخ داد، ویدیویی است که باشگاه النصر از یکی از هواداران خردسالش که شب گذشته در ورزشگاه حضور داشت منتشر کرده است. 

این هوادار کم سن و سال در حالی که روی شانه پدرش نشسته تا بازی را بهتر ببیند، پس از این که توپ وارد دروازه الاخدود می‌شود به حدی از این گل شوکه و خوشحال می‌شود که نمی‌تواند دیگر حرفی بزند و فقط با تکان دادن دستش که شاید کمی شبیه به حرکت معروف زین‌الدین زیدان باشد ناباوری‌اش از این گل را نشان می‌دهد. 

رونالدو از ابتدای فصل تا به حال ناجی و ستاره اول النصر بوده و عملکرد درخشانی را در ترکیب این تیم به نمایش گذاشته است تا نشان دهد که هنوز هم درخشش سابق را دارد.